SeriousSamTSE nieuwe [b] patch

Pagina: 1
Acties:

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Hello!

The patch that is 'almost out' for nearly two months now, is now out in beta form. We have made available a beta version of the patch, so, if you feel brave enough, you can enjoy the benefits of:

*full hardware 3D sound (with EAX) with support for dolby surround 5.1
*optimized rendering (5-20% faster)
*support for occlusion culling
*major improvements to skeletal animations (seen in updated tech-test level)
*support for hardware vertex & pixel shaders (seen in updated tech-test level)
*Parhelia triple-head support (support for three monitors)
*detection of newer graphic cards (ATI Radeon 9700/pro, ATI Radeon 9500/pro, ATI Radeon 9000/pro, NV GeForceFX, Matorx Parhelia, SiS Xabre 600/400/200)
*no more syncbads in multiplay
*recoded demo rec/playback (no sync problems) and more...

The delay was mainly caused by problems in Internet multiplay, and that is the reason for this version still carying the 'Beta' mark. Single play is all green, better than ever, and lan multiplay is doing fine too.
Een tijdlang was dit spel mijn absolute fav, de laatste maanden zijn er echter geen servers meer voor die lagloos draaien :( , voornamelijk omdat de netcode p2p is (was ;) ).
Met deze beta patch wordt overgeschakeld naar client-server, dit betekend dus dat er nu eindelijk volwaardige coopmode en deathmatch support is :) .
Dus iedereen die het spel nog liggen heeft moet deze patch (en straks de final) absoluut proberen, al was het maar om als backstabber lol te hebben 8) .
Het spel heeft een ongelooflijk hoge gamespeed ivm andere fps, verwacht daarom niet dat het een eitje is om ff een fragmatch te winnen.
Als je met zqsd speelt bind dan de "e" toets met switchweaponknife en crtl met switchweaponshotgun zodat je snel kan rondlopen met je mes en snel kan switchen met de shotgun (hetzij double of onebarreled, beide zijn lekker).
Absoluut dit spel uitproberen, voor de prijs moet je het iig niet laten (15 euro).
Veel fun nog en hopelijk tot op de servers :P
/e/
Mirrors

[ Voor 4% gewijzigd door peke op 27-12-2002 16:19 ]

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-01 11:53

mokumouse

LOLstoel User

Jah dat spel schopt idd kont :) voor de co-op mode. Met kerst nog met me oom gedaan erg leuk!

Ze zouden alleen nog een laatste patch moeten uitbrengen voor serious Sam the fisrt encounter, ik heb nu versie 1.05 maar die gherkent met geforce4 TI4600 als Geforce2 GTS :(

Blaat...

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Het enige jammere is wel dat de beta patch momenteel (in de server browser) slechts 3 servers omvat, alle andere zijn nog v1.5/v1.7.
Voor TFE komt er (volgens geruchten) een final patch, beide spellen gebruiken immers dezelfde engine.

Verwijderd

Oh, ja dit spel is zo super :)
We hebben het vandeweek nog uitgespeeld met 5 man op een lan, co-op that is, geweldig !

Verwijderd

Co-op spellen zijn de allerleukste lan spellen, en op internet serious sam co-op is ook cool :) maar ik vind die "deathmatch" van serious sam nou niet echt een aanwinst :/