Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klein vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Misschien heb ik het antwoord hierop gewoon gemist. Ik ben namelijk zo'n anderhalve maand niet echt aktief geweest (zeg maar gewoon: niet actief)

Ik ben vandaag weer eens begonnen met surfen en een beetje posten op T.net.(tijd en zin) Valt mijn oog opeens op "Je hebt nog 17 mod punten"

Hier moest ik 2 maanden geleden bijna een week fulltime op surfen enzo.

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

God's wegen zijn ondoorgrondelijk >:)

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Jaymz
  • Laatst online: 20-11 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
'K had ook niet verwacht da'k weer eens terug zou komen, maar daar doel je waarsdchijnlijk niet op.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is dat veel of weinig? Ik heb niet hier nog niet zo gek veel kijk op.

de betaler vervuilt

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
17 punten kun je al verdienen met het plaatsen van 1 reactie, dus dat zegt niets.

Welcome back trouwens! :)

------------------------------------
compleet off-topic reactie op gesloten thread:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>irrelevant, dat heb ik gekwoted omdat de reactie van mij op jou een hele dag op +2 ongemod heeft gestaan, maar jij reageert met een edit.. en BOEM gelijk weer -1 !![/quote]Aha, maar dat is niet mijn schuld! Of had ik niet mogen reageren?
Het klopt dat het systeem niet lekker werkt, ben ik het mee eens. Maar leef je niet zo op mij uit, ik heb er niets mee te maken. Zoals je schrijft lijkt het of je mij aanvalt, terwijl je misschien alleen een voorbeeld zoekt om te zeggen dat het systeem niet deugt. Je hebt nog steeds niets geleerd over je schrijfstijl he. En klagen over het systeem mag natuurlijk, maar haalt toch niets uit.
Zoals ik al zei: ben je ontevreden over een post die omlaag is gezet, meld het dan gewoon normaal en dan wordt er gekeken of hij meer verdient.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

irrelevant : af !

Doe dat nou niet...

(Ja, ik weet dat dat heel moeilijk is, hou op, schei uit... :'( )

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
He die GameOver!
Kijk hier eens naar! Kijk bij ondertitel. Toeval?
---------
Nu ik nog eens kijk zie ik dat er wel een spatie tussen staat.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmmm... grappig... Of niet ? hmmm...

Alleen jammer dat dat in verband gebracht wordt met iemand die alleen maar in het TV-forum zit te posten...

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1