XP+E-tech USB/ISDN adapter

Pagina: 1
Acties:

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb een Compaq Armada E500. Hierop was Windows2000 geinstalleerd. Tijdens de installatie van de USB/ISDN adapter kreeg ik een blue screen. Aangezien ik de stabilitieit niet helemaal vertrouwde heb ik format C: gedaan en XP geinstalleerd. Dit ging prima. Vervolgens installeerde ik de adapter en kreeg weer een blue screen. Ik heb ook nog nieuwere drivers geprobeert met hetzelfde resultaat. Ik begon toen te twijfelen aan de adapter. Ik stak deze in een IBMdesktop PC die ik heb staan en dit ging in 1 keer werken met deze adapter en de oude drivers. De foutmelding die ik krijg is: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Heeft iemand enig idee of dit op te lossen is of waar ik het zoeken moet?

:?

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als je hier gekeken had: Windows Operated Systems FAQ

Had je deze linkjes kunnen lezen:
- Windows Crash/Memory dumps FAQ
- XP faq

:)

En ook op www.microsoft.com/technet gekeken met deze foutmelding,
Op Technet gekeken :
- IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL USB

Of op de site van Etech :?

[ Voor 75% gewijzigd door aReaRe op 27-12-2002 16:27 . Reden: linkjes toevoegen ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)