Toon posts:

Athlon Xp, Thoroughbred??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje: tegenwoordig worden de langzamere Xp's tot 2000+ tog ook met de Thoroughbred core geleverd??
Maar wie weet welke onlinewinkel deze nieuwe Athlons verkopen, heb natuurlijk liever een Thoroughbred core dan een palomino, ivm oc-en :9

Verwijderd

Topicstarter
ja hehehe, hebk gdaan, maar dan weet ik nog steeds niet of het om een Thoroughbred core of een Palomino core gaat ;)

Verwijderd

Klopt. Kan je idd niet zien. Je zal ff naar de sites van wat winkels moeten fietsen om te kijken om welke core het gaat.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ze komen er steeds, meer want amd maakt voor zover ik weet geen palomino's meer, maar alleen maar Thoroughbreds.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
PASware schreef op 27 december 2002 @ 16:30:
Ze komen er steeds, meer want amd maakt voor zover ik weet geen palomino's meer, maar alleen maar Thoroughbreds.
Ja volgens mij ook, maar zijn alle oude voorraden al de deur uit??Is er niet iem die zo'n mooie 1800+ Thoroughbred heeft, die mij kan vertellen waar die um gehaald heeft?

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
FF naar de winkel mailen?? Gewoon ideetje als ze de juiste hebben zullen ze vast reageren.. :)

Verwijderd

dan moet je eens yorcom proberen of einsteyn ...
zeker weten t-breds...
kijk maar op hun site.

greetz ...zijn al zoveel topics hierover.

Verwijderd

Topicstarter
Keej thnx voor de repliez, k ben al bzg met winkels te mailen ;) , en ik wist nie dat er al veel topics hierover waren :'(

owjah....nog ff een vraagje: waren deze thoroughbreds nou al standaard unlockt??

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 16:56 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon mailen/bellen.. Zichzelf respecterende en klantvriendelijke winkels zullen heus wel reageren :)

Nutteloos topic dit, GoT is geen bemiddelingsbnureau :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.