Toon posts:

windows detect USB apparaten maar ze weren niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een nieuwe usb headset, ik wou em aansluiten maar het lichtje ging niet branden, maar windows detecte em wel. toen heb ik een usb op een andere usb poort aangesloten en werkt ook niet. dus de usb hardware word wel in beide poorten gedetect, maar ze werken in allebij de poorten niet. zijn mijn usb poorten gewoon kapot? of is het iets anders? ik kan wel proberen de usb poorten die in mn behuizing zitten aan te sluiten en dan te kijken of de usb apparaten het dan doen, maar wou toch ff vragen wat er mis kan zijn.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Heeft de headset niet een batterijtje of een adapter nodig ?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-03 18:03
Lijkt me een softwarematig probleem.
Zoiets heb ik wel eens met een digicam gehad, wou op 1 pc totaal niet werken, werd herkend als iets met USB device, maar werkte totaal niet.
Op andere pc was het direct herkenning en werken maar.

Ligt ergens aan de softwareinstelling van iets wat te maken heeft met de aansturing van je usb lijkt me.
Misschien Via drivertjes erover ? En de Msi 6330 (kt266) ofzo heeft toch ook USB problemen ??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

USB = I/O controller..

[PMG] > [OM] dus :)

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op 27 december 2002 @ 17:29:
Lijkt me een softwarematig probleem.
Zoiets heb ik wel eens met een digicam gehad, wou op 1 pc totaal niet werken, werd herkend als iets met USB device, maar werkte totaal niet.
Op andere pc was het direct herkenning en werken maar.

Ligt ergens aan de softwareinstelling van iets wat te maken heeft met de aansturing van je usb lijkt me.
Misschien Via drivertjes erover ? En de Msi 6330 (kt266) ofzo heeft toch ook USB problemen ??
ik heb de k7t266 pro mobo, via driver hmm, ff kijken

edit:
heb ik weer, de msi site is naar de kl*te, niks werkt
/edit

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 11:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sinclair schreef op 27 December 2002 @ 16:18:
Heeft de headset niet een batterijtje of een adapter nodig ?
niks doet het op de usb, de muis ook niet

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een usb filter gedownload van de VIA website, maar daarmee doen ze het nog niet :( weet iemand wat ik nog kan doen ? ik moet het vandaag nog zien te fixen :(

edit:
Ik heb ook al de USB filter van VIA geprobeerd, maar dat helpt ook niks, mn windows blijft het apparaat herkennen en ziet ook wel merk het is, maar het lampje van de apparaten gaan niet aan :( iemaaand? kep echt haast
/edit

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 15:37 ]

Pagina: 1