Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ik heb hetzelfde met mijn Gainward, terugbrengen en omruilen.
ik had vroeger ook zoiets in de zomer met me viper V770, betere cooling op gebakken en toen nergens meer last van.
[offtopic]
hee cool een lan, ik ga er binnenkort ook naar eentje, maar die duurt bijna een week
[/offtopic]
[ Voor 30% gewijzigd door Petergr op 27-12-2002 16:44 ]
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
Hij gaf in Dos in Win98 en in WinXP verticale strepen over het scherm.
In WinXP kon hij tot het desktop booten in WinXP (alleen in 60Hz, alles daarboven was direct een crash bij het inloggen) waarbij hij dan na een paar windows te openen crashte, ook waren hier toen al veel vierkantjes enzo te zien.
In Win98 kon hij niet eens booten naar de desktop, hij crashte al bij het inloggen, ook hier waren ook weer (tijden het booten) vierkantjes e.d. te zien.
Onder Dos ging het wel aardig, alleen die strepen en die blokjes gingen nooit weg.
Hij is naar asus gestuurd die mailden dat het geheugen defect zou zijn, dus toen maar naar de /devnull met die kaart...
[bijdehante modus]
Het eerste wat ik altijd doe op een Lan is m'n PCI, AGP kaarten en Proc. fisique controlleeren voordat ik hem aanzet, dat kan dit soort problemen namelijk wel eens verhelpen...
[/bijdehante modus]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
/dev/nulldigital8 schreef op 27 december 2002 @ 17:06:
dus toen maar naar de /devnull met die kaart...
wat een verschil...
maar het is geen warmte er zit namelijk een vet grote koelvin en koellichaam op.
ik kreeg me tv in/out ook al niet aan de gang.
maar ik ga hem inruilen.
Verwijderd
Onderklokken kan nooit kwaad hoormydogisgone schreef op 27 december 2002 @ 22:13:
nou ik heb ernu maar een tnt2 in gezet.
wat een verschil...
maar het is geen warmte er zit namelijk een vet grote koelvin en koellichaam op.
ik kreeg me tv in/out ook al niet aan de gang.
maar ik ga hem inruilen.
Maar ruilen is idd een goed idee.
Damn door de mand gevallen....
Uit Pieter's Profile....
Homepage Bezoek http://iets.fampabst.com/
Ja dan moet die het wel doen hé...
[ Voor 33% gewijzigd door digital8 op 27-12-2002 22:19 ]
Verwijderd
te laat
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
zou het niet eens in me hoofd durven te halen.
die videokaart kost 389 euro. en ik ben 16 en voor mij is dat veel geld dus dat zou ik echt niet doen.
maar jah ik ga hem omruilen
Zo ja, zou het misschien kunnen zijn dat je voeding wat zwak is.
Time is never wasted when you're wasted all the time.