macmouse schreef op 31 August 2003 @ 23:56:
[...]
maar moet je deze firmware update in je telefoon doen of in de carkit.
Sorry dat ik zo'n oud topic openbreek maar ik heb op m'n werk een andere auto gekregen waar dus ook zo'n command navigatie systeem inzit en ik kan idd met m'n 6310i alleen opladen en verder niet bellen ofzo via de carkit.
best jammer eigenlijk....
Je zult je 6310i moeten laten updaten met de allernieuwste firmware (minimaal 4.55 meen ik. *#0000# op je toestel om dat te controleren). Alleen de meest recente firmware werkt namelijk goed in de carkit van Mercedes. Ook zul je waarschijnlijk de carkit in de auto moeten laten updaten. Standaard ondersteund de carkit namelijk alleen maar de 51xx, 61xx en 62xx nokia's. De update is niet zoals hierboven vermeld werd een simpele firmware update, maar de hele carkit module moet vervangen worden (zit onder telefoonhouder in je armsteun). Als je de auto bij een dealer hebt gekocht, dan wisselen ze ze meestal zo voor je om. De oude versie ging nog wel eens kapot, en op die manier verhaalt je dealer het ook weer bij de fabriek. Heb je hem niet bij een dealer gekocht, dan kunnen ze nog wel eens moeilijk gaan doen, en je er voor willen laten betalen.
Mijn vader heeft een paar maanden geleden een C220 gekocht met de zelfde carkit en navigatiesysteem er in. Bij hem moest hij ook een update hebben. Zowel de telefoon als de carkit zelf zijn geupdate voordat het werkte. Daarvoor had hij exact de zelfde klachten.
[
Voor 3% gewijzigd door
E-Vix op 01-09-2003 00:12
]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25