Toon posts:

[W2k Advanced Server] Email Scan programma

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een domein met een aantal POP3 adressen. Deze POP3 adressen wil ik eigenlijk eerst laten scannen door mijn server hier lokaal voordat het naar m'n clients gaat. (hieronder zie je hoe ik het graag zou willen hebben)

popserver --> lokalemailserver --> lokale clients

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en met welk(e) programma's?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Kijk eens naar Microsoft Exchange of Mdaemon :?
Ook een leuke is Lotus Notes :)

Misschien beter om de volgende keer deze door te lezen: http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart

Daarnaast: Deze kan je ook gebruiken: Tijdelijk extra zoekmachientje op GoT :P met keywords mail server windows

leverde zoek links: klik hier

Welke mail server? [oa]
Eigen E-mail Server!

suc6 :)

[ Voor 124% gewijzigd door aReaRe op 27-12-2002 15:53 . Reden: toevoeging ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik geloof dat Riemer Reinalda alles heeft gezegd - er staat inderdaad genoeg over in de search (naast topics die hij noemt natuurlijk ook andere) :)

Als je met de daar genoemde programma's en tips niet goed uitkomt, mag je natuurlijk een nieuw topic openen in het forum wat daar voor bedoelt is: Software Algemeen. Maar geef dan wel aan welke je al hebt geprobeerd en waarom dat niet voldoet/welke functies je mist. (Kortom, lees het policy aldaar)

Bedoel je met scannen, op virussen? Diverse virusscanners bieden een koppeling met bijvoorbeeld exchange. Ook bijvoorbeeld [google=mailserver virusscan] geeft al veel opties.

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.