Weet iemand of er ergens een losse module voor Smoothwall is (Heb 0.9.9 SE met alle patches naar GPL 1.0 final-p0) waarmee ik bepaalde websites voor bepaalde MAC adressen of gebruikers kan blokkeren?
Ik zit hier op een plek waar wat kids liggen te internetten, en ik wil hén dus graag blocken voor www.pr0n.nl
en andere "enge" of "vunzige" dingen. Maar het zou wel fijn zijn als pappa en mamma nog gewoon kunnen telebankieren, nieuws bekijken (en weet ik wat ze nog meer uitspoken
).
Iemand een idee of smoothwall zoiets kan regelen met een losse module o.i.d.?
Ik kan in IE ook wel "Content" regeltjes aanmaken of NetNanny o.i.d. installeren, maar ik zou het graag met Smoothwall oplossen, dus alleen Smoothwall oplossingen graag... (Dit is dus geen HK topic
)
Ik zit hier op een plek waar wat kids liggen te internetten, en ik wil hén dus graag blocken voor www.pr0n.nl
Iemand een idee of smoothwall zoiets kan regelen met een losse module o.i.d.?
Ik kan in IE ook wel "Content" regeltjes aanmaken of NetNanny o.i.d. installeren, maar ik zou het graag met Smoothwall oplossen, dus alleen Smoothwall oplossingen graag... (Dit is dus geen HK topic
edit:
Google leverde trouwens weinig soeps op, en de pagina van smoothwall is ook niet echt duidelijk in dat soort dingen. Omega search leverde ook niks op.
Google leverde trouwens weinig soeps op, en de pagina van smoothwall is ook niet echt duidelijk in dat soort dingen. Omega search leverde ook niks op.
edit:
Heb ondertussen wel DansGuardian gevonden. Is dat de moeite waard?
Heb ondertussen wel DansGuardian gevonden. Is dat de moeite waard?
[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 27-12-2002 15:54 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij