Toon posts:

Socket 478 bevestigings rekje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar zon zwart kunstof rekje voor socket 478
Die waar je normaal de cooler voor de cpu op monteerd
weet iemand waar ik dat in nederland kan bestellen ?

bedankt alvast Groetjes Ram

Verwijderd

dat kunststofrekje heeft niks met het soort socket te maken,je plakt dat ding toch niet op je socket maar op je heatsink.en je kan dat nergens bestellen, dacht ik.het zit gewoon bij je fan.maareh verzin zelf anders een montagemethode..

Verwijderd

Topicstarter
zover was ik zelf ook al Je plakt hem niet op de heatsink maar klemt je koeler erop doormiddel van dat rekje !
het rekje zit normaal standaard op het moederbord Ik heb het er namelijk eens afgesloopt ivm een Zalman koeler
Maar het moederbord moet nu in een andere kast ,waar dus geen ruimte voor de zalman meer is
En dus moet de normale standaard koeler er weer op
en ik weet ook wel dat het niks met de socket te maken heeft maar dan weten we ongeveer wat voor rekje he ,want er zit soms wel degelijk verschil in

Verwijderd

ID: Bewaar de volgende keer als je je rekje eruit haalt je rekje!

Verwijderd

er zijn ook coolers te koop met bevestigingsplaat bijvoorbeeld van molex, kijk maar eens op de site van molex, dedicated.nl verkoopt ze o.a.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 15:25:
dat kunststofrekje heeft niks met het soort socket te maken,je plakt dat ding toch niet op je socket maar op je heatsink.en je kan dat nergens bestellen, dacht ik.het zit gewoon bij je fan.maareh verzin zelf anders een montagemethode..
Dat ding wat hij bedoelt, is voor de montage van de standaard heatsink en enkele andere en dat rekje zit gewoon op je moederbord.............als je er nog een nodig hebt weet ik niet of je die zo kan bijbestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou... ik begrijp dat het moeilijk word
Bedankt voor de moeite zover,
Maar mocht iemand het toevallig ergens tegenkomen ,Houd ik me van harte aanbevolen
groetjes
Pagina: 1