Toon posts:

Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat mijn geforce 2 mx wel door windows gedetecteerd wordt, maar als ik een spel wil spelen dan geeft hij deze error ''hardware initalisation problem'' Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen ???

I rest my case 8)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Wij blijven nog even ''resten" totdat je je systeemspecs even volledig gepost hebt ;)

Stap dus maar weer onder die dekens vandaan :P

Verwijderd

Topicstarter
ok ok sry about that :P
specs:
Pentium 3 600 mhz
256 sdram
Geforce 2 mx 32 mb
Abit BE-ll

Verwijderd

Down de nvidia drivers eens van www.nvidia.com

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan ik heb de allernieuwste nvidia drivers gedownload....

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Welk OS gebruik je en bij welke game krijg je dat? Welke directx versie heb je en kan je met 'dxdiag.exe' de testjes draaien? Heb je je kaartje wel goed (zonder uitroepteken) in je apparaatbeheer staan?

Verwijderd

Topicstarter
Als OS gebruik ik Windows 98

Als ik dxdiag draai dan kan ik alleen maar direct draw gebruiken direct 3d is uitgeschakeld... hoe kan ik direct 3d weer inschakelen.. :'(

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je kaart staat wel goed in de lijst van apparaatbeheer?

Verwijderd

Topicstarter
ja hij wordt goed weer gegeven in apparaatbeheer maar ik keek ff bij het irq maar het blijkt dat hij op irq 11 zit en de soundblaster zit ook op irq 11 kan dit ook conflicten opleveren??

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dat zou kunnen, maar dat zou eerder een spontane lockup geven. Je kan eens proberen je Soundblaser in een ander PCI slot te prikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de soundcard in een ander pci slot gedaan maar helaas.... zonder succes... ik heb nog steeds hetzelfde probleem heb je nog andere ideen...

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

BE-II, dat is een BX bord, toch? Een BX bordje zou toch wel de nodige stroom moeten kunnen leveren.

Kan je misschien eens in je bios kijken wat je daar met AGP qua instellingen hebt?

Verwijderd

Geef ook eens overzichtje waar je al je pci kaarten nu in hebt, dus bovenste slot : xxxx, enz.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst zelf even op zoek voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.