Wanneer ik een file via php wil uploaden naar een shared server, krijg ik altijd deze melding : Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in ..... on line 164.
Door te zoeken dacht ik dat ik de oplossing gevonden had, zijnde move_uploaded_file. Nu weet ik echter niet hoe ik dat precies in de praktijk kan toepassen, kunnen jullie mij helpen? Hierbij een deel van het script vanaf lijn 164.
Door te zoeken dacht ik dat ik de oplossing gevonden had, zijnde move_uploaded_file. Nu weet ik echter niet hoe ik dat precies in de praktijk kan toepassen, kunnen jullie mij helpen? Hierbij een deel van het script vanaf lijn 164.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| else if ( $photo_mode == 'local' && file_exists($photo_filename) && preg_match('/\.(jpg|jpeg|gif|png)$/i', $photo_realname) )
{
if ( $photo_filesize <= $board_config['photo_filesize'] && $photo_filesize > 0 )
{
preg_match('#image\/[x\-]*([a-z]+)#', $photo_filetype, $photo_filetype);
$photo_filetype = $photo_filetype[1];
}
else
{
$l_photo_size = sprintf($lang['Photo_filesize'], round($board_config['photo_filesize'] / 1024));
$error = true;
$error_msg = ( !empty($error_msg) ) ? $error_msg . '<br />' . $l_photo_size : $l_photo_size;
return;
}
list($width, $height) = @getimagesize($photo_filename); |