Toon posts:

[CS] Para en Five-Seven 1337?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zijn de Para en Five-Seven zo geil?
Of zijn ze wel geil?
Ik bedoel, ze zijn duur, maar echt lekker knallen kan je er niet mee, wat is er dan zo speciaal aan dat ze duur maken.

Okeej, de Para is lekker rambo'style zware machine gun, maar snel iemand mee doodschieten van dichtbij kan je toch beter een shotgun kopen.Of ze moeten "AWP-Kogels" in de machine gun doen.

En de Five-Seven wat is daar nou zo goed aan?

And what about the Sig Sniper????

Het zijn leuke wapens voor een keer, maar echt een toevoeging aan de game is het niet, dan kan ik wel leukere wapens verzinnen denk ik.

Wat vinden jullie ervan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

5-7 schiet gewoon lekker :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt ervanaf of je er mee kan omgaan, als ik tegenwoordig op de gemiddelde server kijk, dan zie je een hoop para-noobs die er geen hol van kunnen, maar als je hem goed gebruikt kan hij zeker wel nuttig zijn.

die five-seven is zeker wel handig, bukken en dan schiet hij erg scherp, en doet nog aardige damage ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 13:26:

die five-seven is zeker wel handig, bukken en dan schiet hij erg scherp, en doet nog aardige damage ook
ja maar de desert eagle blijft beter, alleen nadeel dat er maar 7 kogels in kunnen.
daar heb je gelijk in.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-7 heeft het voordeel dat het een lekker groot magezijn heeft en een redelijke burst kan geven als je je knop maar blijft inrammen..

Heb daar dikwijls de eerste ronden mee gedomineerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

IMO zijn het wat nutteloze toevoegingen, net zoals de sig 550? die auto sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach nutteloos, uiteindelijk zijn er toch mensen die het gebruiken, dus dan kan je het net zo goed in het spel laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:30:
ach nutteloos, uiteindelijk zijn er toch mensen die het gebruiken, dus dan kan je het net zo goed in het spel laten zitten
het biedt geen serieuze toevoeging aan het spel, spelers gebruiken het (vooral de para) niet serieus, hoogstens ene keer als ze teveel geld hebben of in de laatste ronde.

En de desert eagle gaat bij de meesten ook nog altijd boven de five-seven

/me vindt de five-seven en de p228 wel 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en in je eerste post vind je hem nog nutteloos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:35
je hebt ook die

Lompe Sig voor Ct en T

die schiet ook niet fijn maar dat wapen is ook mega duur : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:34:
en in je eerste post vind je hem nog nutteloos :?
hij is niet zo goed, maar op een of andere manier vind ik hem wel lekker schieten, duur dus goed gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Net zoals de glock, dat vind ik het kutste wapen uit heel cs, voornamelijk omdat ik er nie meer kan omgaan en anderen juist wel, en de ump is ook zon freaky wapen. Voor de rest vind ik alle wapens wel lache :D

Die sig550 is juist een goed wapen als je er mee kan omgaan, hij kan dodelijker zijn dan een awp, nadeel is alleen dat je goed moet kunnen mikken (just like scout) en drom veel mensen maar die lame awp nemen :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14
Ik koop best vaak de 228. Schiet accuraat vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
scout is ook wat dat betreft een nutteloos wapen, want haast iedereen koopt toch maar een awp, omdat deze wat duurder is en meteen iemand kan neer knallen, iets wat wel tof is hoor maar jammerlijk irritant KAN zijn.. scout vind ik 1337 :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Met een scout killen is helemaal niet moeilijk, maar veel mensen durven het niet omdat je daar 2 kogels voor nodig hebt (of 1 voor headie)

Ik gebruik veel vaker de scout dan de awm, want met de scout snipe ik veel beter

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Met de para maak ik meer burst kills over lange afstand dan sproei kills van een paar meter afstand.. dat ding is best wel accuraat geworden in de laatste versies.
Voor de rest snap ik het nut van die die spacegun-snipers ook niet. De AWP en Scout zijn de enigen die je nodig hebt, die anderen doen ongeveer net zoveel damage als een glock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Yonni schreef op 27 December 2002 @ 14:21:
scout is ook wat dat betreft een nutteloos wapen, want haast iedereen koopt toch maar een awp, omdat deze wat duurder is en meteen iemand kan neer knallen, iets wat wel tof is hoor maar jammerlijk irritant KAN zijn.. scout vind ik 1337 :)
Scout is zeker de beste sniper uit het spel omdat je niet stil hoeft te staan om recht te schieten wat met awp wel moet en dus ben je met scout veel moelijker te raken.
Alleen je moet het kunnen (dus skillz hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor een scout moet je idd skillz hebben.
Dat je niet stil hoeft te staan om met een scout recht te schieten wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Het is gewoon lache om met een Para rond te lopen, en zo slecht issie nog niet hoor. Hij schiet redelijk precies als je kogel per kogel schiet, zijn kogels zijn sterk en je hoeft vrijwel nooit te reloaden :). Meestal schiet ik er wel 3 dood in een ronde als ik para heb, maar ach dat heb ik ook al ik een M4 of AK heb 8) .
En nu de 5-7. Ik weet niet waar het aan ligt, ik haat dat ding echt, behalve op de map 747. Daar roelt hij echt zwaar in samenwerking met een scout (AWP koop ik uit principe niet). Als ik op 747 een 5-7 dan schiet er meer dood dan dat ik een ander handgeweertje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:24:
Waarom zijn de Para en Five-Seven zo geil?
Of zijn ze wel geil?
Ik bedoel, ze zijn duur, maar echt lekker knallen kan je er niet mee, wat is er dan zo speciaal aan dat ze duur maken.

Okeej, de Para is lekker rambo'style zware machine gun, maar snel iemand mee doodschieten van dichtbij kan je toch beter een shotgun kopen.Of ze moeten "AWP-Kogels" in de machine gun doen.

En de Five-Seven wat is daar nou zo goed aan?

And what about the Sig Sniper????

Het zijn leuke wapens voor een keer, maar echt een toevoeging aan de game is het niet, dan kan ik wel leukere wapens verzinnen denk ik.

Wat vinden jullie ervan?
De para is een zeer goed wapen hoor, alleen moet je er goed mee kunnen omgaan
5-7 speel ik niet vaak mee, dus kan ik niet een oordeel over vellen O-) Maar ik weet nog wel dat er 1 keer voor het eerst mee speelde en dat ik er vet mee ownde 8-). Best een goed wapen, maar ik gebruik het dus niet vaak. Para gebruik ik ook niet vaak, maar toch is ie best goed, je moet niet wild knallen, je moet ook een beetje bursten enzo. Ook op afstand kan ie redelijk goed knallen, alleen je hebt wel geduld nodig want je bent geneigd het knopje ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en die sig trouwens, die is ook best goed
alleen moet je wel raken 8-)
1 kogel raak = veel damage
Volgens mij zijn drie kogels genoeg om iemand te killen (of 1 headie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
sig en de d3au1 ofzo zijn 1 schot in hoofd dood. + je kunt er mee spammen, en al die kogels zijn raak op dezelfde plek

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Laatst online: 07-09 13:29
First of all: 1337? 1338 8)
Ok en nu een nuttige ? toevoeging: de para is erg leuk, als je weer eens een keertje voor de lol wilt stormen als je toch al aan het verliezen bent. Bovendien kun je met een para als je die een beetje goed kunt gebruiken mákkelijk headshots maken, en het leukste is natuurlijk dat mensen die gefragt zijn door iemand met een para zich vreselijk noob gaan voelen :P

De Five-Seven vind ik zelf maar een t00t-wapen :/ Ik snap ook niet dat sommige mensen ermee schieten, maar dat zal wel aan mij liggen... Ikzelf heb nog liever een glock :P
Persoonlijk zou ik ook sommige uzi-achtige (UMP etc) weglaten als CS mijn product was, evenals de onderste sniper-rifles... Maar ja, als je uiteindelijk maar 7 guns overhoudt (AWP, colt, AK, MP5, USP, DE, knife 8)7) is er ook niet veel afwisseling: beetje saai dus...

[ Voor 35% gewijzigd door eXtReMeBiE op 27-12-2002 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
eXtReMeBiE schreef op 27 december 2002 @ 18:28:
First of all: 1337? 1338 8)
Ok en nu een nuttige ? toevoeging: de para is erg leuk, als je weer eens een keertje voor de lol wilt stormen als je toch al aan het verliezen bent. Bovendien kun je met een para als je die een beetje goed kunt gebruiken mákkelijk headshots maken, en het leukste is natuurlijk dat mensen die gefragt zijn door iemand met een para zich vreselijk noob gaan voelen :P

De Five-Seven vind ik zelf maar een t00t-wapen :/ Ik snap ook niet dat sommige mensen ermee schieten, maar dat zal wel aan mij liggen... Ikzelf heb nog liever een glock :P
Persoonlijk zou ik ook sommige uzi-achtige (UMP etc) weglaten als CS mijn product was, evenals de onderste sniper-rifles... Maar ja, als je uiteindelijk maar 7 guns overhoudt (AWP, colt, AK, MP5, USP, DE, knife 8)7) is er ook niet veel afwisseling: beetje saai dus...
w00t ownz t00t :)

De para is IMO alleen leuk als je er niet mee als een sproein00b mee door het level gaat rennen. En de Five-seven weet ik echt niet, ik speel er zelf nooit mee en zie anderen er ook nooit mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Hmmz ik koop ook altijd DE (of bij CT hoe ik gewoon USP, die is echt lekker! :9). Maar ik zal eens die five-seven kopen, word er namelijk wel eens door gekilled in de eerste ronde :P

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
thacow schreef op 27 december 2002 @ 19:20:
[...]
w00t ownz t00t :)

De para is IMO alleen leuk als je er niet mee als een sproein00b mee door het level gaat rennen. En de Five-seven weet ik echt niet, ik speel er zelf nooit mee en zie anderen er ook nooit mee spelen.
pwnz pwnz ownz, en bewijs maar eens dat w00t t00t pwnz :P
ok nu ff serieus

Het sprayen vind ik eigenlijk toch wel het leukste van het hele para-fenomeen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de scout ownt nog het meest, zeker een headdie maken met dat ding schenkt een geweldig gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
conclusie: de meeste mensen vinden de para toch wel goed, hij is niet goed als je er mee gaat sproeien (zoals ik dus :() maar goed dat heb ik dus weer geleerd.
En de Five-Seven wordt niet veel gebruikt of is voor de meeste mensen klote.

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pistols worden over het algemeen niet veel gebruikt, behalve de deagle, die wordt nog regelmatig gekocht, de andere hebben gewoon een stuk minder firepower waardoor ze minder geschikt zijn, aangezien je later in de game meestal wel genoeg geld hebt om een rifle oid te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
De para is op zich best wel goed met sproeien hoor, maar niet van te ver af want dan is íe wel heel erg scheef... (hij is sowieso niet zo heel recht, imo, maar als je dichtbij staat compenseert de afstand wel de scheefheid)
iets in de trant van scout goed
gelijk heb je: iemand die met alleen een scout echt een goede score kan halen verdient imo een plaatsje bij mij 'mensen die ik nog moet aanbidden'-lijstje... Jammer dat ik niet zon lijstje heb :P

[ Voor 36% gewijzigd door eXtReMeBiE op 27-12-2002 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In clanwars zie je bijna nooit iemand met para of scout lopen tenzei ze met 24-0 voor staan tegen newbs die de eerst clanwar doen.

Op pubs kan je nog versteld staan hoeveel je je kan afschieten met para of scout (headies) als ze noobs tegenover je hebt... maar ik beschouw para of die 5-7 niet echt tot '1337'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Als T houd ik altijd de glock, ik vind dat zo'n liev pistooltje :> lekker snel headsjotjes knallen, of met burst 3 kogels in zijn hoofd knallen.

Para is soms dikke fun, long distance enzo :) Five-Seven koop ik nooit.

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 28-12-2002 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Para is leuk voor ramboacties, of als je zo levensmoe ben een een banzaiii na gaat doen ;)

de FiveSeveN is m'n sidekick als ik CT ben en een sniperrifle heb.
Dit omdat de FiveSeveN behoorlijk accurate schiet, en als je je sec moet gebruiken zit je al close distance neem ik aan (anders waarom sniperrifle???) en dan heb je met 20 kogels voordeel boven 12(USP/glock), 7(DEagle) kogels.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 02:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Scout hoor je bijna niet op lange afstand, geweldig ding. PARA is gewoon cool, aanzetten bij de start en naar de tegenstander rennen. :+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GA!S schreef op 28 december 2002 @ 02:04:
Scout hoor je bijna niet op lange afstand, geweldig ding. PARA is gewoon cool, aanzetten bij de start en naar de tegenstander rennen. :+
dat schijnt dus juist n00b te zijn (lees hierboven) dat deed ik ook altijd, lekker rambostyle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Para...Het wapen zegt het al. Rennen en Sproeien (para doen :P ) . Lekker handig bij deuren zoals bij aztec etc. Veel damage door deur en geen 1 t die het waagt om door de deur te komen. Of andersom natuurlijk. Het draagt zekers toe aan het hele team gebeuren.

En met de scout ben ik nu aan het oefenen. Het is zo lekker licht en snel. zeer leet :) .

AWP. Tja het zit in de game. Maar de meeste awpers schakel ik uit met een deagle. Tenminste de wat mindere spelers die denken dat ze kunnen awmen. Gewoon strafen en schieten en ze zijn kansloos. De wat betere spelers kan ik niks aan doen :( . en het is zwaar irritant als je strafed als een gek en je nog dood word geschoten (shit happens). Maar die probeer ik gewoon uit te schakelen met een gewone geweer of natuurlijk van de zijkant ofzo :P .

Tja en de 5-7? Is dat die met die 13 kogels? Die is wel chillen daar ben ik de afgelopen dagen extra mee bezig geweest. Hij is iets sterker als een usp maar wel veel sneller. Dus gewoon richten en heeeel vlug achter elkaar schieten. Dan is tie zo dood. Als je geluk heb dan schiet je een deagle zelfs voorbij omdat de deagle langzaam is (dus als een tegenstander voor je staat, en je schiet elkaar precies op dezelfde plek dan heb je kans dat je hem dood met je 5-7 omdat je sneller schiet en daardoor meer kracht opbouwt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 10:49:
Tja en de 5-7? Is dat die met die 13 kogels?

Nee, dat is de Sig P228.
De Five-Seven heeft een magazijn van 20 kogels (en kost $750, i.t.t. de $600 van de P228).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 10:22:
[...]

dat schijnt dus juist n00b te zijn (lees hierboven)
Dat zal mij wat kunnen schelen, als ik zin heb om te sproeien pak ik een PARA.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phreak schreef op 28 December 2002 @ 11:01:

[...]

Nee, dat is de Sig P228.
De Five-Seven heeft een magazijn van 20 kogels (en kost $750, i.t.t. de $600 van de P228).
oeh ja ik had eens gekeken. en ik had het idd fout |:( . Tja ik speel al een jaar cs en weet niet eens de namen :P . Maja de 5-7 is niet eens eens zo krachtig als de p228.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GA!S schreef op 28 December 2002 @ 11:17:
[...]

Dat zal mij wat kunnen schelen, als ik zin heb om te sproeien pak ik een PARA.
offtopic:
BOERUUUUUU BOERHUUUUUU

wanneer kom je weer es op Strikerz spelen??

Discussie schijnt iets verder te gaan nu,
scout is mn favo sniperrifle, al is AWM wel dodelijker :)
scout voor zn snelheid en behoorlijke damage...als je raat met scout, kan je HE gooien, gegaranda=eerd dat je een kill hebt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De five-seven is een geweldig pistool(imho de beste).
Maar de para heb ik nooit mee kunnen omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen kan wel lopen lullen dat ze de para zo goed vinden enzo maar hoevaak koop je dat ding nou ?
HET wapen van CS is nog steeds de MP5
Op korte afstand de dodelijkste (voor mij dan,kan niet goed met shottie overweg) en kleine sproei.
Bovendien is het een eerlijk wapen aangezien CS en T haar kunnen kopen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 13:09 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 13:09:
Iedereen kan wel lopen lullen dat ze de para zo goed vinden enzo maar hoevaak koop je dat ding nou ?
HET wapen van CS is nog steeds de MP5
Op korte afstand de dodelijkste (voor mij dan,kan niet goed met shottie overweg) en kleine sproei.
Bovendien is het een eerlijk wapen aangezien CS en T haar kunnen kopen.
Debiteur is flieft O+

Ik vind persoonlijk de mp5 niet echt Het cs wapen maar het is wel fijn om mee te rushen. Ik denk dat als wel het over de bekendste wapens gaan hebben we toch bij de ak-47 en de M4A1 uitkomen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hehe, Als er iets geweldige wapens zijn zijn het wel de Sig 550 en de FN 5-7. Sig 550: scope, krachtig, aardige RoF, behoorlijke clip, bijna pin-point accuracy als je croucht. 4 kogels en ze zijn zeker weten dood, of gewoon een headie. Kan je van andere wapens niet zeggen.
Sig 550 vs AWP: hij die al stilzit wint, als de AWPer stilzit heeft de 550 nog een kleine kans. Je komt dan nl de hoek om en als je em dan weet te raken met een flinke burst kogels (wat je wel kan proberen met Sig maar niet met AWP) dan gaat zn view alle kanten op en kan hij niet meer richten. Met de AWP kun je niet meteen schieten als je de hoek om komt, moet je eerst stilstaan.

Five Seven: niet zwak, clip van 20, RoF erg goed. Dat wapen kan beter zijn dan de IMI Desert Eagle omdat als je er goed genoeg mee bent, je meer damage kunt doen in dezelfde tijd dankzij de veel betere rate of fire.

Para heb ik niks mee, als je croucht en schiet in bursts van 5 kogels is ie best goed, maar tegen een colt verlies je op die manier net.

Eigenlijk zijn alle wapens in CS even goed gebalanceerd. Elk wapen heeft zn sterke en zn zwakke punten, en bij elkaar opgeteld kom je bij elk wapen op nul uit. De pistolen hebben zwakkere voor en nadelen, en de rifles hebben weer sterkere voor en nadelen, maar allemaal komen ze op nul. Geen enkel wapen is 'beter' dan een ander wapen in dezelfde klasse om altijd bij je te hebben, anders zou iedereen dat wapen altijd hebben.
"Maar GTO toch, iedereen heeft toch ook altijd een rifle bij zich?"
Ja, want elke klasse op zich is wel beter dan een andere klasse. Een rifle is wel beter dan een pistool. Maar we zien allemaal dat er met alle vier de rifles geschoten word, niet maar met 1tje.

Ik ben erg blij dat er zoveel keur aan wapens in CS zit. Dan kan je compleet van stijl veranderen en een nieuwe uitdaging aan gaan. En je wordt ook erg onderschat. Als ik op dust een kamikaze run vanuit CT maak met mn TMP dan heb ik 95 van de 100 keer anderhalve kill. Kom de hoek om, schiet er meteen eentje door zn kop, knal dr nog een bijna dood en dan is mn clip leeg en schieten ze me neer. 30 van de 100 keer heb ik die tweede ook dood, en toen er nog geen vertraging zat tussen wapen wisselen kon ik daarna meteen met mn Five Seven de volgende knallen (mits ze niet met zn ALLEN er al waren, maar 1 a 2 tegelijk)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 5-7 is wel ok niet al te veel damage maar een goede accuracy vooral over lange afstanden. Bijv. in de_train wil ik hem wel eens kopen.
De Para is wel kewl bijvoorbeeld in office. Lekker als John rambo rushen en iedereen verassen. De Para is ook goed om cover fire te geven. Als jij een para hoort denk je wel 2 keer na voordat je je kop om de hoek steekt. Dus geef je je teammates een beetje extra cover.
Alle2 wel kewle wapens je moet alleen wel de functionaliteit er van in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 12:52:
[...]

offtopic:
BOERUUUUUU BOERHUUUUUU

wanneer kom je weer es op Strikerz spelen??
Hehehehehe, zodra ik klaar ben met mijn afstudeerproject zal ik wel weer eens wat avondjes komen knallen :P

de betaler vervuilt

Pagina: 1