Toon posts:

Windows XP bestandsbeveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn tweede PC met windows XP krijg ik steeds een melding "Windows Bestandsbeveiliging". :(
-Ik heb al geprobeerd om Sp1 te installeren maar dat heeft ook geen nut.
-Als je de Cd erin doet dan gaat de melding weg en dan denk dat het goed staat, dus haal je de cd eruit. Heb je na een tijdje weer die fout gvd

[IMG]http://bsr_sinned.tripod.com/foutbestand.txt[/IMG]

spec:

Amd duron 1300
256 sd ram
12 gb Hd seagate
GF mx420

Verwijderd

Je kunt met tweak xp 'windows bestandsbeveiliging' uitzetten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:37:
idd, Tweak XP verwijderd alle onnodige mappen. Wellicht is je probleem opgelost.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:37:
Dan krijgt ie het bericht niet meer nee... maar waarschijnlijk is er toch iets aan de hand, anders krijgt ie die windowtjes niet....

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook bij Windows XP Corporate Edition met SP1 geinstalleerd. Zeer irritant... :( Kan dit met een virus te maken hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tweak Xp dus gedownload en geprobeerd om file protection uit te zetten, Werkt jammer genoeg niet de melding blijft komen. I heb ook geprobeerd om handmatig het register aan te passen maar ook geen suc6.

Weet echt niemand iets hierop

Verwijderd

Als file protection constant nagged, moet je je ens afvragen welk programma dan precies aan het schuiven is met kritieke bestanden.

Lijkt me de oorzaak van het probleem.

Dat kun je vinden in de eventlog, logboek heet het in het nederlands geloof ik.

Handiger is dus de I386 map ergens op je hd dunken en daar naar toe pointen de volgende keer dat'ie om de cd vraagt. Hoef je de cd niet meer bij de hand te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp is net geinstalleerd en ik heb al alle progjes die erop stonden verwijderd!!
Ik ga zo nog wel ff proberen of met een register cleaner het probleem word opgelost

geen suc6

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 16:52 ]

Pagina: 1