[ADSL] Snelheid omhoog maar HOE?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:41
Iedereen weet dat per 1/2 januari de snelheid van de meeste adsl pakketten de lucht in gaat. Maar hoe word dat nu gedaan. Omdat dit toch via de telefoonlijn gaat. Krijg je gewoon een disconnection :? of gaat in 1 keer zonder dat je er zelf wat van merkt (behalve dat je aant downloaden bent natuurlijk :) )

Wij danken de provider vast dat ie de snelheid omhoog gooit _/-\o_

Deze advertentieplaats is te huur!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:34

LegacyCode

De crack van de division

In de centrale worden volgens mij een paar dingen bijgeregeld voor de hogere snelheid.
Kan dus zijn dat je voor enkele minuten geen signaal hebt, waarna je nieuw signaal met hogere snelheid krijgt.

legacycode.net

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ze gooien gewoon een knop in en dan werkt het :P :+
Zo moeilijk gaat dat volgens mij niet.. en of je een disconnect krijgt? Geen iedee, is dat dan zo'n ramp? :D

🌞🍃

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33
gaat overigens lang niet voor iedereen per begin januari in. Is pas nog een topic over geweest. Als je 'pech' hebt moet je tot februari wachten.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wil niet vervelend zijn, maar dat is allemaal precies te lezen op www.kpnadsl.nl, dus om daar nu en topic voor te openen :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
hmja, zul je niet veel tot niets van merken. Als je het precies wilt weten moet je maar even in de search kijken. Daar staan een aantal draadjes over de snelheidsverhoging van de upstream, een klein jaartje geleden.

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.