Toon posts:

Boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vaag probleem;

Mijn pc heeft de hele nacht lekker staan leechen, van morge nog ff gekeken of alles goed was gegaan, mp3tjes afgespeeld enz. Alles perfect.

Ik d8 dat de pc nu wel eens wat rust kon gebruiken dus ik zette hem uit. Gewoon een normale afsluit proceduren.

trug het bed in en nog ff pitte :P er zit een LAN aan te komen dus alle uurtjes slaap zijn meegenomen.

toen ik net weer wakker werd zette ik mijn pc aan, hij start normaal op, bootscherm, windows gezeik, tot dat ie net de users wil laten zien van windows (het eerste windows schermpje dus) pc valt niet egt uit maar reboot gewoon ineens.
Ik dacht dat het gewoon kuren waren dus liet hem zijn gang gaan. scandisc komt of ik wil scannen, jow.
Heele zooi corrupte files........
en het booten duurde langer, het leek of ie problemen had met het vinden van de hd!
jeweet wel, primarie master enz.
dat duurde langer.

k heb nog maar ff en dan begind de lan! daarom vraag ik het meteen, Heeft iemand dit ook al eens gehad? weet iemand een oplossing?

specs:
Main: ECS K7S5a
HD: 30 Gig maxtor
MEM: 256 + 512 noname
Video: Radeon 9000Pro

Verwijderd

Virusje / gehacked systeem ?? Probeer eens Zonelab-free.

(Je schrijft wel lekker onleesbaar zo hoor, sorry dart ik het zeg ;) )

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

k heb nog maar ff en dan begind de lan! daarom vraag ik het meteen, Heeft iemand dit ook al eens gehad? weet iemand een oplossing?
In de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op de Technische PMG FAQ staan álle denkbare oplossingen voor dit probleem :)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 27-12-2002 12:15 ]