[WINXP] Kazaa en virtual memory

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 10:09
Ik heb nu al 4 dagen(nachten) achterelkaar hetzelfde probleem.
Iedere nacht laat ik mijn pc lekker met Kazaa downloaden, maar iedere morgen wanneer ik ga kijken wat er allemaal binnen is zie ik tot mijn grote schrik dat ie geen reet gedaan heeft en er een mooie foutmelding staat :

"Out of virtual memory" (zoiets dan ;) )

Wat/hoe kan ik de instellingen van Windows instellen zodat ik deze foutmelding niet meer krijg.
BVD.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hd vol? of een swapfile met een te lage waarde? dus hd leeg maken of swap file groter maken.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt natuurlijk al lopen zoeken naar 'Out of virtual memory'? Je bent namelijk niet bepaald de eerste die er naar vraagt ;)

Het lijkt me dan een goed idee om te beginnen met een antwoord op de vragen/suggesties die daar staan, zoals
"wat meer RAM", "swapfile te klein ?", "geen HD space genoeg meer over ?", "nieuwere versie software" etc.

Hoeveel fysiek geheugen heb je, heb je zelf je virtual memory ingesteld en met hoeveel dan? Ik zou dat eens wat hoger zetten :P
Gaat het om de PC in je signature? Bedenk dat niet iedereen dat aan heeft staan.

Maar goed, ik zou daarnaast KL ipv Kazaa installeren, misschien loopt spyware te zieken. Ligt het wel aan kazaa? Heb je wel eens een nacht zonder gedraaid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)