[Xbox] Voetbal game kopen

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 19:32
Hallo mensen, ik wil graag een voetbalgame op mn xbox gaan kopen vanmiddag, maar welke?

Ik zit te denken aan:

International Superstar Soccer 2
of
Fifa 2003

Ik weet alleen nog niet welke ik zal kiezen, zijn hier nog tweakers die me kunnen overtuigen van de een of de ander? Thanx! :)

Verwijderd

Tjsa.. is maar wat zelf wilt.
- Wil je snel scoren, mooie graphics, Echt namen, veel teams etc. -> Dan is Fifa2003 wel de oplossing. Mijn probleem bij Fifa2003 ( en andere versies ) is/was, dat ik zo in mum van tijd kon scoren. Bij ISS2 was dat veel anders scoren gaat veel moeilijker, spel is daar realistisch. Ik heb ze beide gespeeld en ik moet zeggen dat ik ISS2 veel leuker vond.

• Insano
oh okee, dus als je echt een game zoekt voor voetbalplezier qua gameplay etc, dan zou je iss2 moeten nemen?

ik heb wel ns meer gehoord dat fifa nep is, dit is dus echt zo?

Verwijderd

Iss schijnt de ruler van de voetbal games te zijn, fifa komt steeds meer in de buurt, maar heeft net nog niet het niveau van iss

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Fifa 2003 is wel een goede stap in de richting (qua gameplay) maar nog steeds niet echt realistisch.. Grafisch gewoon wel een topper en ook de licentie/sfeer is het best in de voetbalgames van nu...

ISS2 ken ik alleen van de PS2, en daar vind ik m erg zuigen.. Verder heeft de Xbox helaas geen goede alternatieven als TIF en PES.. Mijn keuze zou toch Fifa 2003 zijn ivm licentie, sfeer, graphics, en de gameplay die toch wel iets beter is ivm de vorige versies.. Vrije trappen systeem vind ik nu zelfs heel aardig, en het scoren is allemaal wat 'losser'.. Ook heb je echte logo's, namen, liederen, shirts, stadions, competities, champions league etc...

• .GoO
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 13:22:
Iss schijnt de ruler van de voetbal games te zijn, fifa komt steeds meer in de buurt, maar heeft net nog niet het niveau van iss
Ben je niet in de war met PES?

• Insano
hmmm kee, ik ben nog steeds niet overtuigd van de ene of de ander.. 8)7 aaargh :(

Verwijderd

wat is PES? :P

• Insano
ja wat is PES?

Potentieel Ergernis Spel ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
PES is Pro Evolution Soccer. Dat was geloof ik de beste soccergame van dit moment :)

The devil is in the details.

• Insano
OOh kijk dat ken ik wel ja, maaruh is die op XBOX dan?

Verwijderd

DSC schreef op 27 December 2002 @ 13:55:
OOh kijk dat ken ik wel ja, maaruh is die op XBOX dan?
Yep, naar mij geweten wel. Zag nog laats een review op Gammo. :P

• Insano
COOL! Pro Evolution Soccer 2 dus he? (3 is net uit in japan voor ps2 namelijk)

Waar is dat spel te koop dan? :D

Verwijderd

DSC schreef op 27 december 2002 @ 14:03:
COOL! Pro Evolution Soccer 2 dus he? (3 is net uit in japan voor ps2 namelijk)

Waar is dat spel te koop dan? :D
Tja.. Kijk in je omgeving. Er zal zeker een plek zijn waar ze spellen verkopen. Anders kan je via Inet. http://www.marktplaats.nl...?g=software&u=xboxspellen

Succes

• .GoO
PES(2) is idd het beste en meest realistische voetbalspel.. En hij is zover ik weet voorlopig nog steeds PS2 only :P (kwam wel ooit naar GC ofzo dacht ik)

• Insano
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 14:17:
[...]

Tja.. Kijk in je omgeving. Er zal zeker een plek zijn waar ze spellen verkopen. Anders kan je via Inet. http://www.marktplaats.nl...?g=software&u=xboxspellen

Succes
uh ja ik bedoelde in de winkel natuurlijk ;) hehe, ik ben al een aantal winkels doorgeweest, kijke maar keb em niet zien staan namelijk..

dus volgens mij word het dus ISS2 of FIFA2003 :? hmmm moeilijk |:(

Verwijderd

DSC schreef op 27 December 2002 @ 14:43:
[...]

uh ja ik bedoelde in de winkel natuurlijk ;) hehe, ik ben al een aantal winkels doorgeweest, kijke maar keb em niet zien staan namelijk..

dus volgens mij word het dus ISS2 of FIFA2003 :? hmmm moeilijk |:(
Geef ons nou voorbeelden van wat je houd. Hou je van gameplay, Graphics, Realistisch? Omschrijf je Voetbal-Game. Mischien dat we jou een goeie keus kunnen geven. >:)

• Insano
uhm nou

ik heb Pro Evolution Soccer 2 bij een vriend gespeeld, en dat vond ik wel ff wenne, qua spelen, maar later is dat wel onwijs leuk, dan is het scoren tenminste echt kunst ipv gewoon knoppie drukken..

Maar aan de andere kant, moet ook wel elke n00b et kunnen spelen, (bijv als er visite komt ofzo)

of vinden jullie gewoon dat ik dan maar mn kop moet houden en ze allebei kopen :? maarja dat vind ik ook een beetje téveel van et goeie :)

• .GoO
Even voor de duidelijkheid, ISS2 is NIET PES2..

• Insano
nee weet ik, hmm weet je ik denk dat ik maar gewoon dan voor fifa2003 ga, want ik hoorde ook net van iemand op icq, dat PES3 over een tijd voor XBOX uitkomt..

Verwijderd

Ik heb vanallebei (op andere consoles genoten) ISS speelt veel realistischer en speelt lekker
Fifa speelt ook lekker maar op een andere manier.FIfa is juist realistischer kwa graphics en spelers namen etc.

• Insano
okee, ik heb gisteraaf fifa2003 gekocht, en moet toch wel zegge dat het een leuk spel is, gameplay is ook goed verbeterd, want het is niet meer knoppie drukken en scoren maar..

Dus ik ben er wel tevree mee :) alleen jammer dat sommige dingen zoals iemand onderuit trappen ersoms nep uit ziet, maarja verder wel een leuke game :)
Pagina: 1