Hoi Allemaal.
Ik heb hier een msi 6309 plank ingebouwd en als ik deze wil opstarten dan doet ie weinig.
De D-Leds knipperen wel maar er zit geen logica in.
Eerst is de 1e groen, na 1sec wordt de 2e groen en daarna worden ze allemaal groen.
als ik dan reboot, dan kan ie dezelfde opstart doen of een variatie bv, 1e groen na 1 sec 2e groen en dan na 1 sec de eerste 3 groen (krijg hierbij echter geen beeld op mijn monitor).
Dan maar weer uit en aan, (reset werkt ook niet) en dan boot ie in 1 keer wel gewoon op, mooi alle led combos en krijg ook gewoon beeld.
kan ik de hele bios instellen wat ik wil, zodra ik dan moet saven en opnieuw booten begint de ellende van voren afaan maar het gekke is dus dat hij de ene keer wel wil booten en de andere keer niet (jammer genoeg boot ie vaker niet als wel
).
Klinkt beetje vaag denk ik maar mocht iemand ervaring hiermee hebben dan hoor ik het graag.
Tis dus een msi 6309 plank, met de v 3.8 bios erop.
256 mb reepje erop (andere repen hetzelfde resultaat
).
En een pIII 500E procje (iemand enig idee waar die E voor staat?? )
Flashen van de bios ging zonder foutmeldingen.
en cmos clear heeft ook niet het juiste effect gehad.
Ik hoor het graag,
vrouw wordt er ook ziek van dat ik haar pc inpik steeds
edit : typos
Ik heb hier een msi 6309 plank ingebouwd en als ik deze wil opstarten dan doet ie weinig.
De D-Leds knipperen wel maar er zit geen logica in.
Eerst is de 1e groen, na 1sec wordt de 2e groen en daarna worden ze allemaal groen.
als ik dan reboot, dan kan ie dezelfde opstart doen of een variatie bv, 1e groen na 1 sec 2e groen en dan na 1 sec de eerste 3 groen (krijg hierbij echter geen beeld op mijn monitor).
Dan maar weer uit en aan, (reset werkt ook niet) en dan boot ie in 1 keer wel gewoon op, mooi alle led combos en krijg ook gewoon beeld.
kan ik de hele bios instellen wat ik wil, zodra ik dan moet saven en opnieuw booten begint de ellende van voren afaan maar het gekke is dus dat hij de ene keer wel wil booten en de andere keer niet (jammer genoeg boot ie vaker niet als wel
Klinkt beetje vaag denk ik maar mocht iemand ervaring hiermee hebben dan hoor ik het graag.
Tis dus een msi 6309 plank, met de v 3.8 bios erop.
256 mb reepje erop (andere repen hetzelfde resultaat
En een pIII 500E procje (iemand enig idee waar die E voor staat?? )
Flashen van de bios ging zonder foutmeldingen.
en cmos clear heeft ook niet het juiste effect gehad.
Ik hoor het graag,
vrouw wordt er ook ziek van dat ik haar pc inpik steeds
edit : typos
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 01:10 ]