Verwijderd
Maare waarom kopen? warez genoeg >-)
Maar je hebt natuurlijk genoeg geld om een professioneel pakket te kopen of niet
Nee, ik heb geen aandelen in het bedrijf dat Blender maakt.
3d Studio 4 (Makkie)
3d Studio Max2
Verwijderd
De studentenlicentie van Rhino is nog te betalen http://www.rhino3d.com
Of Cinema 4D misschien
succes!
Verwijderd
Blender is freeware. www.blender.nl
Maya kost $8000 voor Maya complete en $16000 voor Maya unlimited. Studentenversie kost $1000 per jaar.
Lightwave, 3Dstuido max, Softimage XSI zijn ook duur.
Rhino3D kost $195(studentenversie). Dit is geen animatieprogramma. Alleen 3D modelleringsprogramma. www.rhino3d.com
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
3D studio MAX!
3D STUDIO MAX!!!
makelijk, simpel, SUPERuitgebreid en SUPERpowerfull!
maar gebruikersvriendelijk is anders
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik ben nu aan het toyen met een illegale versie van Lightwave. Als ik professioneel met 3D rendering aan de slag zou gaan zou ik zeker kiezen voor Lightwave. ( newtek )
Lightwave werkt volgens het polygon principe (non solid, Povray=solid) en kan als het moet gedeeltes raytracen ipv renderen. Verder kun je ook NURBS en out-of-plane-polygons gebruiken.
Stukken van o.a. Star Trek, Babylon 5 en Seaquest DSV zijn ook met Lightwave gemaakt.
Ik heb ook even een paar andere pakketten (3DMax, Softimage, Imagine, Sculpt 4D, Real 3D, ...) geprobeerd, maar het duurde me gewoon te lang om iets kwalitatiefs te maken.
Hey ... maar dan heb je ook wat!
www.caligari.com
kan best veel al vond ik de 3.0 interface makkelijker.
niet duur. $99,-- offer
voorbeeldje:
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Reacties?
en dat Blender the best was werd voornamelijk verkondigd door ene lvlietman
Misschien wel bot: Iedereen een nekschot.
Verwijderd
Dit is of een grap, of met stip de meest bizar slechte interface die ik ooit in mijn leven gezien heb. Of een combi.
3Ds max gratis?? Vertel mij dan eens waar..
Hmm, warez requests zijn hier niet de bedoeling, dat hoor je te weten
gmax dus, gratis versie van 3dstudio max
gmax is a free 3D modeling and animation tool based on Discreet's award-winning 3ds max™. Built for gamers to create their own in-game content for gmax ready games, a gamer can produce everything from characters and vehicles to landscapes and props. Not only do you get to customize your games with gmax, you also learn 3D design within a professional-level tool. gmax - build the worlds you want to see, in the games you love to play!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
En ik neem even aan dat je het sarcastisch bedoelde ipv als warez request
Edit: zoals in je vorige topic stond: het is in de winkel te koop
[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 09-10-2003 14:46 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()