Ik moet zeggen dat ik gathering een beetje lame vind worden. Er wordt ontzettend snel verwezen naar de search, zonder dat een topic een kans krijgt. Onzin. Ik kan niet echt zeggen dat de search lekker werkt, en de alternatieve search heeft niet genoeg mogelijkheden. verder vind ik dat een topic pas gesloten moet worden als er heel weinig mensen reageren binnen bijvoorbeeld 24 uur, omdat er ergens anders een soortgelijk topic is.
En ja ik ben pissig omdat mij mijn topic gesloten is, omdat ik vroeg naar welke ATI Radeon kaart ik moest kopen. En ja ik heb gelezen, en gelezen en gelezen, maar ik zat gewoon met die vraag. Ik loop al een behoorlijk tijdje mee op GoT, en ik heb ook altijd mensen proberen te helpen, maar volgens mij hebben de mods het niet altijd goed begrepen...
En ja ik ben pissig omdat mij mijn topic gesloten is, omdat ik vroeg naar welke ATI Radeon kaart ik moest kopen. En ja ik heb gelezen, en gelezen en gelezen, maar ik zat gewoon met die vraag. Ik loop al een behoorlijk tijdje mee op GoT, en ik heb ook altijd mensen proberen te helpen, maar volgens mij hebben de mods het niet altijd goed begrepen...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast