Laaaaame

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik gathering een beetje lame vind worden. Er wordt ontzettend snel verwezen naar de search, zonder dat een topic een kans krijgt. Onzin. Ik kan niet echt zeggen dat de search lekker werkt, en de alternatieve search heeft niet genoeg mogelijkheden. verder vind ik dat een topic pas gesloten moet worden als er heel weinig mensen reageren binnen bijvoorbeeld 24 uur, omdat er ergens anders een soortgelijk topic is.

En ja ik ben pissig omdat mij mijn topic gesloten is, omdat ik vroeg naar welke ATI Radeon kaart ik moest kopen. En ja ik heb gelezen, en gelezen en gelezen, maar ik zat gewoon met die vraag. Ik loop al een behoorlijk tijdje mee op GoT, en ik heb ook altijd mensen proberen te helpen, maar volgens mij hebben de mods het niet altijd goed begrepen...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Sorry hoor, maar dit is meer iets voor LA
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je topic is dichtgegaan omdat het een standaard 'welke kaart moet ik kopen' topic is. Vergelijken van kaarten van hetzelfde type (R9500) maar van verschillende fabrikanten kan je prima zelf doen met behulp van reviews en specs op de sites van de fabrikanten. Vandaar ook dat datpic dichtging. Als je nog meer info over de kaarten wil zou je bijvoorbeeld ook de Radeon-ropics kunnen lezen, daar staat ook heel erg veel info in: -= Radeon Topic - Deel 63 =-

[ Voor 8% gewijzigd door Pollewob op 27-12-2002 00:43 ]

Dit topic is gesloten.