AH pc?

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 10:09
Ik schrok toen ik die reclame zag:1ghz proc. ,128mbram, 30gig hd , een geforce 2mx+tv out en ga zo maar door.
Maar dan komt mijn vraag, is ie wel goed?
Tuurlijk is ie goed! zeggen jullie dan, maar hoe zit het met het moerderbord? Aantal pci sloten etc.

Verwijderd

Hoezo schrok je dan?
Zo eng? wat probleem is bij dat soort acties, is dat main aspect ligt op de 1 ghz CPU, en de componenten zijn meestal jopie goedkopie,

AH, reminds me, moet nog avondeten halen, brb :D

Verwijderd

Er zijn nog twee vrije pci-sloten op dat ding aanwezig en 1 cnr slot. Omdat ie al vol zit met sb live en modem, maar voor de rest geen andere PCI rommel is het dus geen echte ideale kast om nog eens uit te breiden. Maar de onderdelen zijn wel de moeite waard. Hij is trouwens alleen maar zou goedkoop met airmiles. 3900 ofzo. Onder dat was je geloof ik al 4300 kwijt en dan is dat systeem niet zo extreem veel beter als dat je het zelf zou laten samenstellen. Ik zou het persoonlijk niet doen. Als je problemen hebt kan je hem moeilijk ruilen met het bonnetje.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Voor Tweakers is het niets. Maar voor mijn schoonmoeder zou ik altijd JA zeggen. AH kan zich niet veroorloven een slechte naam te krijgen. En Siemens ook niet. Dus voor het gewone recht op en neer werk heb je er een leuk en compleet systeem aan. En probeer zelf maar eens uit losse onderdelen dit systeem samen te stellen voor dezelfde of een lagere prijs. En vergeet dan ook de snoeren, speakers, koelers niet. En natuurlijk koop je toch ook je OS? Ik kan je verzekeren dat dat niet meevalt. Of je moet de zooi bij 15 winkels weghalen. Maar dan krijg je de verzendkosten er bij en nada garantie. Wan dan wijst iedereen naar iedereen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

deze vraag is afgelopen week al een paar keer uitvoerig behandeld.
gebruik de Search en zoek eens naar ah en appie.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 16:41 schreef drLiter het volgende:
wat probleem is bij dat soort acties, is dat main aspect ligt op de 1 ghz CPU, en de componenten zijn meestal jopie goedkopie, [/quote]Componenten zijn in dit geval best wel aardig hoor.

Hatseflats,
Er zit geen Sb live in hoor.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1