waterjackets

Pagina: 1
Acties:

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hallo. ik hoop niet dat dit een ongelooflijke nOOb opmerking is, maar ik vroeg me gewoon af of hier mensen rondlopen die ervaringen hebben met Cooltech Ultrablock S462 Rev. 2 de oc-shop verkoopt deze dingen, ik zit er zelf over te twijfelen of ik geen "rommel " koop, en dat ik beter een dangerden o.i.d kan kopen...
Ik heb gezocht in google, in de GoT... en vond weinig "links" die betrekking hadden op deze 2 waterjackets.
Dus mochten er mensen zijn die goede/slechte ervaringen hebben, laat het me weten.
Zelf zoek ik een goede koeling, van rond de 60 a 70 euro.. dus ik ben benieuwd...

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 14:40

Rick2001

9950X delidded en direct die

nOOb opmerkingen maken we hier niet !!!

Welke van deze 2 jackets beter zou zijn is natuurlijk moeilijk te zeggen als je er maar een van de 2 hebt. >:)

Zoals ikzelf zie vind ik het Ultrablock een beetje een vreemde constructie hebben.
Ook de bevestiging zoals Intel die voorschrijft vind ikzelf minder stabiel.
Zelf heb ik de DangerDan 3 clone van Imhotep en zou dan ook de DangerDan 3 adviseren als ik een advies uit moet brengen aangezien ik zeker weet dat dit gewoon een van de betere waterjackets is.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb zelf een amd en daar is ie wel goed geschikt voor, vooral die veertjes e.d. spreken me heel erg aan, want ik kan me nog goed heugen dat ik mijn core verneukte met het monteren van een volcano7.... Ik vroeg het me dus echt af of het ook geen kwaad kan, bijv dat alu. en dat koper, wat gemixt is.... nu kun je wel van dat waterwetter er bij gooien... maar is het niet beter als alles compleet van koper is ? rad. + jacket ?
ik vroeg het me maar af...

Verwijderd

Ik heb dat waterblok en ben niet zo tevree met t bevestigings mechanisme, t is asynchroon en niet te spannen, je kunt wel zoals Madtraxx er extra ringen onder/boven doen maar vond ik een rare omweg en heb gewoon een 4 punts bracket gemaakt zoals bv ook een Maze3 wordt bevestigd. Madtraxx heeft overigens lagere temps als ik, waar dat precies aan ligt weet ik niet, binnenkort een Tha_Mafkees-kloon Maze3, hopelijk weer wat lagere temps. al bennik nu niet geheel ontevreden hoor. Zie ook http://www.westerbaen.cistron.nl/wc/wc.htm en dan oa 6bracket