Ik heb in DOS met Partitition Magic een lege RAID0-0-array van 80 gig een FAT32 partitie als primaire partitie ingesteld en daar win98se op gezet. daarna winxp setup gerund en 2 NTFS statations in de setup zelf aangemaakt. DUs heb nu multiboot, werkt allemaal goed, maar voor het mooie zijn de driveletters verkeerd. Ik wil namelijk win98 enkel en alleen voor Counter-strike gebruiken (ivm. A3D drivers). Dus dit moet een partitie met driveletter E: worden. De Winxp partitie (NTFS) moet C: worden en de opslag (NTFS) moet D: worden. Huidige situatie:
C: Win98/fat32/primary
D: DVD-drive
E: CD-brander
F: WinXP/NTFS
G: Data/NTFS
de situatie moet worden:
C: WinXP/NTFS
D: Data/NTFS
E: Win98/fat32/primary(?)
F: DVD-drive
G: CD-brander
Ik wil graag weten of die überhaupt mogelijk is en met welke prog. Ik ken Powerquest Drivemagic, maar die kan ik zo snel even niet vinden
(in mijn, overigens legale, cd-collectie natuurlijk
)
Dus ik zou graag willen weten of ik ergens een freeware prog kan downen of dat het standaard in windows kan. note: Het hoeft dus alleen voor winXP te gelden, want in win98 is de situatie sowieso al goed, want die herkend geen NTFS stations
C: Win98/fat32/primary
D: DVD-drive
E: CD-brander
F: WinXP/NTFS
G: Data/NTFS
de situatie moet worden:
C: WinXP/NTFS
D: Data/NTFS
E: Win98/fat32/primary(?)
F: DVD-drive
G: CD-brander
Ik wil graag weten of die überhaupt mogelijk is en met welke prog. Ik ken Powerquest Drivemagic, maar die kan ik zo snel even niet vinden
Dus ik zou graag willen weten of ik ergens een freeware prog kan downen of dat het standaard in windows kan. note: Het hoeft dus alleen voor winXP te gelden, want in win98 is de situatie sowieso al goed, want die herkend geen NTFS stations