Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Bewegingsmelder vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nieuw onderwerp: Paar zaken ivm schakelingen circuitsonline.
Simpele vraagjes, maar ik wou maar even zeker zijn :)

URL: http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=107

Prijs van de totale schakeling wordt op 20€ geschat, wat is hier dan of wat zijn dan hier de vrij dure componenten? Buiten die relais zie ik het niet echt.

die bewegingsmelder zelf, welk component is dat of was die al voorradig?

Heb zelf een nachtlampje dat dus aanspringt als het donker wordt, dom is wel dat als het lichtintensiteit op kantje boordje zit...dan flikkert die lamp dus als gek.
Iemand een idee? Condensator ofzo?

URL: http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=52

Gaan die LED's dan niet kapot na een tijd vanwege de wisselspanning? Die zijn er toch niet om 'te sperren' ?!?
Zou je eigenlijk ook met bipolaire LED kunnen werken? Zou toch cool zijn 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Mizitras op 26-12-2002 23:42 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Voor deze bewegingsmelder voor een alarminstallatie heb ik 15 euro betaald.
Dat is dus het witte kastje met sensor
De rest van de onderdelen, weerstanden etc = 5 euro.
Denk ik.

Verwijderd

jah staat gewoon in de tekst op de site als je de volgende keer eerst gewoon is ff goed de tekst leest.
en antwoord op je 2de vraag: kunnen die leds wel hebben die wisselspanning hoor, maar wat wil je dan met bipolaire led's dat x/s laten wisselen of zo??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 19:10 ]

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 19:07:
jah staat gewoon in de tekst op de site als je de volgende keer eerst gewoon is ff goed de tekst leest.
en antwoord op je 2de vraag: kunnen die leds wel hebben die wisselspanning hoor, maar wat wil je dan met bipolaire led's dat x/s laten wisselen of zo??
Mooie lichteffectjes bekomen.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Circuitsonline heeft toch een eigen forum? Misschien zou je dit even daar moeten vragen, omdat we hier liever alleen computer-gerelateerde elektrotopics behandelen :)

Dit topic is gesloten.