UT-klasse shooters zijn heengegaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Sorry hoor, maar 't is nu al erg lang dat we een goeie online shooter hebben gehad IMHO. UT2K3 was volgens velen bedroeved tov UT, en dingen als UT en Q3 komen niet meer uit. DoomIII gaat goed zijn? Da's maar een gokje. Zijn er nou nog goeie shooters of is het een uitgestorven/uitstervend ras?

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022
Sorry, zie net dat m'n vorige er WEL doorgekomen was (dacht eerst van niet door lagspike). Als een liev modje deze zou willen dichtgooien? Thanks :)

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Medal of Honor Allies Assault vind ik persoonlijk wel leuk, is een stuk leuker als zijn add-on..

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

R4C00N_SL4Y3R schreef op 26 December 2002 @ 23:03:
Sorry hoor, maar 't is nu al erg lang dat we een goeie online shooter hebben gehad IMHO. UT2K3 was volgens velen bedroeved tov UT, en dingen als UT en Q3 komen niet meer uit. DoomIII gaat goed zijn? Da's maar een gokje. Zijn er nou nog goeie shooters of is het een uitgestorven/uitstervend ras?
Doom III zou geen multiplayer hebben :/ , maar Quake 4 en Unreal 2 komen steeds dichterbij dus laten we daar eerst maar op wachten

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Apocrypha schreef op 26 december 2002 @ 23:11:
[...]

Doom III zou geen multiplayer hebben :/ , maar Quake 4 en Unreal 2 komen steeds dichterbij dus laten we daar eerst maar op wachten
Doom 3 krijgt na launch via een patch multiplayer support, Quake 4 is nog niet zo dichtbij, daar wordt pas aan gewerkt als Doom 3 helemaal af is.
En Unreal 2 is dacht ik al gold en in januari of februari in ons landje in de schappen te vinden :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:51
11 januari komt ie als het goed is uit. Althans dat heb ik gehoord. Maar ut2k3 bedroevend slecht? mm ik vind juist helemaal niet. Vind het juist best ruig. Vooral bombing run vind ik zeer ruig. Alleenja .. teamspirit en online gaming gaan, op cs na, niet echt samen.. :'(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Monkey schreef op 26 December 2002 @ 23:24:
Alleenja .. teamspirit en online gaming gaan, op cs na, niet echt samen.. :'(
CS en teamspirit, je maakt een grapje zeker? :)

Quake 4 en Unreal 2 kan je misschien ook niet in de "UT klasse" zetten. Het worden beide spellen met geen/weinig multiplayer (ze richten zich op single player)

Maar als je de single player dingen meerekent, dan heb je idd Doom 3, Unreal 2 en Quake 4 voor de boeg liggen. Maar ook spellen van wat onbekendere softwarehuizen zoals STALKER, Kreed en Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 00:16:
[...]

CS en teamspirit, je maakt een grapje zeker? :)

Quake 4 en Unreal 2 kan je misschien ook niet in de "UT klasse" zetten. Het worden beide spellen met geen/weinig multiplayer (ze richten zich op single player)

Maar als je de single player dingen meerekent, dan heb je idd Doom 3, Unreal 2 en Quake 4 voor de boeg liggen. Maar ook spellen van wat onbekendere softwarehuizen zoals STALKER, Kreed en Chrome
Quake4 word toch ook gewoon multi lijkt me, had toch doom3 voor single en quake4 voor multi :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wat is een shooter...

Als je deathmatch rotzooi als UT, Q3 en UT2k3 kwalificeert als shooter en spellen als CS en MOHAA kwalificeert als iets anders (tactical shooter?) dan kan je wel gelijk hebben. Voor de mensen die houden van dom raggen met een laser zal Doom III wel veel te bieden hebben.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:34

Rival24

I'll Be Back

Je hebt inderdaad verschillende shooters zoals captain pervert al aangeeft. CamperstrikeCounterstrike-achtige spelletjes en de echte shooters waar je skills voor nodig hebt (UT Q3). Als je je zo erg verveelt kun je ook eens gaan kijken naar mods voor deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik blijf er bij dat velen gewoon nog niet 'gewend' zijn aan UT2k3. Het is gewoon een hele verandering, maar dat mocht toch ook wel weer een keer? Op UT is men toch een keer uitgekeken.

Toen Q3 volgde op Q2, zijn ook velen Q2 blijven spelen. Gewoon omdat ze Q3 een te grote verandering vonden ten opzichte van Q2. Enkelen zijn gewoon bij Q2 gebleven, velen hebben de overstap uiteindelijk toch gemaakt.

Wat ik wil zeggen is dat UT2k3 misschien nog geen daverende ontvangst mee heeft mogen maken; maar ik niet geloof dat het ook echt een soort van flop gaat worden. Ik vermoed dat velen nog wel over zullen stappen, al zal het wel even wennen zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.