Jullie kunnen me vast wel een paar id'tjes geven. Met het spel dat ik atm veel speel is er iets, eh, ergs gebeurd  Tijd geleden dat ik nog een shooter heb gespeeld en vind het best tijd om weer te beginnen. Ik heb atm UT en Q3, maar zoek iets van die "klasse".
 Tijd geleden dat ik nog een shooter heb gespeeld en vind het best tijd om weer te beginnen. Ik heb atm UT en Q3, maar zoek iets van die "klasse".

Er zijn maar weinig spellen in de trend van UT en Q3. Als je een goede pc hebt zou je UT2003 natuurlijk kunnen proberen  

The devil is in the details.
te "groot" / "chunky" , leek meer op Q3 zeggen zeggen sommigen, niet meer de feel van eerste UTR4C00N_SL4Y3R schreef op 26 December 2002 @ 23:04:
UT2K3 was volgens velen toch erg triest?
ik weet het niet echt, heb alleen de demo van ut2k3 en UT speel ik soms op een lan.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
            Ik weet niet op welke planeet dat was, maar hier is UT2003 toch wel aardig goed ontvangen. Ikzelf vind het ook een vette shooter. Helaas heb ik het een beetje gehad met shooters waar je echt totaal niet voor hoeft na te denken.

Counter-strike man !!!!!!
Als je dat hebt gespeeld wil je nix anders meer en je moet echt skillz hebben om te ownen echt een aanraader speel het zelf ook de hele dag door.
            Als je dat hebt gespeeld wil je nix anders meer en je moet echt skillz hebben om te ownen echt een aanraader speel het zelf ook de hele dag door.
Ja ok CS is wel een leuk spel, maar het is meer tactisch als gewoon UT of quake.The Doctor schreef op 26 december 2002 @ 23:27:
gewoon lekker raggen wil de topicstarter, en alles kapotschieten wat beweegt. CS is zooo anders
            Heb je Soldat nou al geprobeerd? 
ik hoor je er niet over of moet het echt 3D zijn?
  of moet het echt 3D zijn? 
Soldat is echt tof, ik zweer het je!
                    ik hoor je er niet over
            jha cs moet je wle iets meer geduld voor hebben maar t is wel veel moelijker te masteren dan UT en anders schooters waar je aleen maar hoeft te knallen. maar anders zou ik UT2k3 gaan spelen zeker ook een cool spel aneen veel meer raggen.
Ene soldat is best phun wel simpel maar toch leuk 

Ene soldat is best phun wel simpel maar toch leuk
[ Voor 11% gewijzigd door Tjaps op 26-12-2002 23:55 ]
Ik raad je counter-strike af !! ......... vooral in het begin is het niet leuk ...., als je namelijk dood gaat, moet je eerst wachten tot al je team-mates dood zijn, of dat zij de tegen partij dood hebben.The Doctor schreef op 26 december 2002 @ 23:27:
Bovendien wordt er heel veel gecheat, en heb je van die irritante headshots, waarmee je in 1 knal dood bent, en dan weer 5min kan wachten tot die ronde is afgelopen

Wil je toch iets van Sierra doen, doe dan gewoon HL , en als dat begint te vervelen kun je nog een mod downloaden dat "Natural Selection" heet. Dit is naast schieten, ook nog wat denk werk.
Over "Natural Selection" bestaat trouwens ook een topic, zou je aanraden daar eens te kijken.
Voor al de CS verslaafden etc, vat dit niet persoonlijk op. Maar CS zuigt als de nete ..., vooral door cheaters
Verwijderd
            CS, NS, DoD, MoH:AA + Spearhead, Vietcong, BF:1942, RTCW, SoF2, En dan nog de talloze mods van die games  

Verwijderd
            als je al van UT en Q3 houd, is UT2K3 de ultime oplossing, dat is namelijk een samensmelting van UT en Q3 
zelf ben ik nu Vietcong MP Demo aan het spelen, vind het misschien nog wel beter dan CS... maar niet echt een vervanger voor UT of Q3.
enuhh ben ik nou de enige die The Doctor raar vind praten?
            zelf ben ik nu Vietcong MP Demo aan het spelen, vind het misschien nog wel beter dan CS... maar niet echt een vervanger voor UT of Q3.
enuhh ben ik nou de enige die The Doctor raar vind praten?
            er is momenteel maar 1 online game voor mij en dat is BF1942
ik heb heel lang q1,(geen q2) UT, Q3 en CS gespeeld, maar de online cheats begonnen me aardig de keel uit te hangen. totdat ik BF1942 ontdekte 

en UT2K3 ? tsja het ziet er allemaal geweldig uit, maar ik vind het gewoon onoverzichtelijk worden door het visuele spectakel (TE veel eyecandy)
                    ik heb heel lang q1,(geen q2) UT, Q3 en CS gespeeld, maar de online cheats begonnen me aardig de keel uit te hangen. totdat ik BF1942 ontdekte
en UT2K3 ? tsja het ziet er allemaal geweldig uit, maar ik vind het gewoon onoverzichtelijk worden door het visuele spectakel (TE veel eyecandy)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
            Soldier of Fortune 2 Multiplay is geweldig... probeer het eens.... singleplayer ervan kan me niet echt boeien...

No One Lives Forever II, ook wel geinig. Weer eens wat anders. Of de multiplayer leuk is weet ik niet.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
            Als je a la Q3 wilt knallen met veel eyecandy moet je voor UT2K3 gaan, imho is UT2K3 overigens niet zo geweldig

Als je iets met klasse zoekt moet je bijv Hitman2, BF1942, DeusEx, NOLF1 en 2 gaan spelen. Ben je voorlopig wel ff zoet...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Counterstrike natuurlijk!! of Nerf arena blastR4C00N_SL4Y3R schreef op 26 december 2002 @ 22:53:
Jullie kunnen me vast wel een paar id'tjes geven. Met het spel dat ik atm veel speel is er iets, eh, ergs gebeurdTijd geleden dat ik nog een shooter heb gespeeld en vind het best tijd om weer te beginnen. Ik heb atm UT en Q3, maar zoek iets van die "klasse".
Metal to the bone
Sinds jou post zit ik gvd al de hele tijd Soldat aan het spelenYonni schreef op 26 december 2002 @ 23:39:
ik hoor je er niet overof moet het echt 3D zijn?
Btw, heeft iemand Tactical Ops al gespeeld? Da's IMHO net zo vet als counterstrike met maar een bug, die vaak geexploit wordt maar waar ze niets aan hebben. Nadebug, gooi gewoon alles weg behalve je nade en je hebt er oneindig. Best nutteloos. want met een MP5 dichtbijkomt issie al dood.
[ Voor 32% gewijzigd door lvh op 27-12-2002 10:25 ]
            UT2003 is gewoon goed.
UT is IMO nu echt verouderd, zeker nu ik de nodige UT2003 sessies achter de rug hebt, ik vind 'm echt beter.
De meeste die hard UT'ers vinden het niks, maar laat ze lekker!
Die zijn toch niet relaxt om tegen te spelen.
Hij is over het algemeen sneller en iets meer lomp geschiet, dus wordt de link meteen gelegd naar Q3.
Maar Q3 is nog altijd sneller
CS:
-Is voor diegenen die geen fatsoenlijk pc hebben
-Is ZWAAR verouderd
-Is ZWAAR verziekt door de cheaters
Als je goed bent roepen ze cheater en wordt je gebanned...nou erg vet hoor, goeie gameplay!! NOT!
Het is alleen interessant als je al goed bent en alleen op clan servers speelt.
Ikzelf speel:
BF1942
Vietcong Demo
UT2003
RTCW veel gedaan, maarja ik heb die nieuwe games niet voor niets gekocht heh!
            UT is IMO nu echt verouderd, zeker nu ik de nodige UT2003 sessies achter de rug hebt, ik vind 'm echt beter.
De meeste die hard UT'ers vinden het niks, maar laat ze lekker!
Die zijn toch niet relaxt om tegen te spelen.
Hij is over het algemeen sneller en iets meer lomp geschiet, dus wordt de link meteen gelegd naar Q3.
Maar Q3 is nog altijd sneller
CS:
-Is voor diegenen die geen fatsoenlijk pc hebben
-Is ZWAAR verouderd
-Is ZWAAR verziekt door de cheaters
Als je goed bent roepen ze cheater en wordt je gebanned...nou erg vet hoor, goeie gameplay!! NOT!
Het is alleen interessant als je al goed bent en alleen op clan servers speelt.
Ikzelf speel:
BF1942
Vietcong Demo
UT2003
RTCW veel gedaan, maarja ik heb die nieuwe games niet voor niets gekocht heh!
[ Voor 15% gewijzigd door Gman op 27-12-2002 10:38 ]
R4C00N_SL4Y3R schreef op 27 december 2002 @ 10:21:
[...]
Sinds jou post zit ik gvd al de hele tijd Soldat aan het spelen
Btw, heeft iemand Tactical Ops al gespeeld? Da's IMHO net zo vet als counterstrike met maar een bug, die vaak geexploit wordt maar waar ze niets aan hebben. Nadebug, gooi gewoon alles weg behalve je nade en je hebt er oneindig. Best nutteloos. want met een MP5 dichtbijkomt issie al dood.
told you so
dacht ik dat je afvallig was
maaruh, Soldat is echt vet cool, en als het goed is komt deze maand nog de 1e NIET BETA versie uit
Dan kom je duidelijk op de saaie publics.... Probeer eens o8s, restyle, nwg, bmp etc.... Zul je ook mindersnel "ownen"....Als je goed bent roepen ze cheater en wordt je gebanned...nou erg vet hoor, goeie gameplay!! NOT!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
            Tactical Ops: Assault on Terror (www.tactical-ops.nl,www.tactical-ops.to) zwaar vet spel based on UnrealEngine dus al te spelen vanaf een PII300 mhz, mooie graphics leuke geluiden, helaas velen updates, orginele versie kost 39,99 pleuro, natuurlijk is ie ook te downloaden, om de zoveel tijd wordt er een mappack uitgebracht (zoals nu de x-mas mappack) zowel off/on-line te spelen...

Verwijderd
Ja Yonni en als ik het Soldat topic niet omhoog had geschop zaten jullie geen Soldat te spelen, maar Soldat is weel vetYonni schreef op 27 december 2002 @ 11:45:
[...]

told you so
dacht ik dat je afvallig wasshame on me
maaruh, Soldat is echt vet cool, en als het goed is komt deze maand nog de 1e NIET BETA versie uit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 12:00 ]
ik zou maar ff wat eerder in het Soldat topic kijken..staat ik al eerderVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 11:59:
[...]
Ja Yonni en als ik het Soldat topic niet omhoog had geschop zaten jullie geen Soldat te spelen, maar Soldat is weel vet
heb het al tijdje geleden op vorige lans gespeeld
            een shooter waar ik fan van ben is Day of Defeat, tis net als Counter-strike een mod van Half-life, maar minder snel als CS. Je moet goed nadenken want als je als een dolle het veld over rent wordt je gesniped  . Het is totaal in de tweede wereld oorlog gesitueerd en ik vind ut geweldig
 . Het is totaal in de tweede wereld oorlog gesitueerd en ik vind ut geweldig 
http://www.dayofdefeat.nl (DoD.nl heeft d8 ik geen download site)
http://www.dayofdefeatmod.com
een ander spel wat best wel gaaf is is VietCong. Op dit moment is er alleen nog maar een demo van te downloaden, maar ik vind het schitterend. De levels zijn uitgebreid, heel realistisch en grafisch gezien is het om van de kwijlen. Doordat de omgeving heel echt lijkt is het niet een kwestie van rondrennen en knallen maar Je moet voorzichtig lopen goed kijken of er niet ergens in de bosjes iets verborgen ligt en dan maar hopen dat je het overleeft
http://www.vietcong-game.com
            http://www.dayofdefeat.nl (DoD.nl heeft d8 ik geen download site)
http://www.dayofdefeatmod.com
een ander spel wat best wel gaaf is is VietCong. Op dit moment is er alleen nog maar een demo van te downloaden, maar ik vind het schitterend. De levels zijn uitgebreid, heel realistisch en grafisch gezien is het om van de kwijlen. Doordat de omgeving heel echt lijkt is het niet een kwestie van rondrennen en knallen maar Je moet voorzichtig lopen goed kijken of er niet ergens in de bosjes iets verborgen ligt en dan maar hopen dat je het overleeft
http://www.vietcong-game.com
[ Voor 9% gewijzigd door Wooper op 27-12-2002 13:06 . Reden: typos ]
            Day of Defeat is inderdaad een gave mod, ik vind m persoonlijk wel iets mooier dan counter-strike, er zit veel meer detail in en het is groter zegmaar, de levels zijn veel groter.
Ik speel het nu soms nog wel eens, heb een tijd lang beta 1.3 veel gespeeld, toen weer afgezwakt, laatst bij beta 2.0 ff gespeeld, toen weer beta 3 gespeeld en nu weer niet zo...
maar beta 4 komt er dacht ik al weer aan.
Wordt echt wel tof hoor!
ik raad die mod je dus ook echt aan en als je Half-Life nog niet hebt, moet je m ergens bij bijv. Dixons halen, daaro heb je dacht ik m in DVD case voor weinig geld 

Ik speel het nu soms nog wel eens, heb een tijd lang beta 1.3 veel gespeeld, toen weer afgezwakt, laatst bij beta 2.0 ff gespeeld, toen weer beta 3 gespeeld en nu weer niet zo...
Wordt echt wel tof hoor!
ik raad die mod je dus ook echt aan en als je Half-Life nog niet hebt, moet je m ergens bij bijv. Dixons halen, daaro heb je dacht ik m in DVD case voor weinig geld
klopt, en als ze HL niet hebben moet je es kijken of ze een of andere jubileum box hebben, dan zitten er ook nog een aantal andere mod-achtige dingen bij die wel es grappig zijn als je je heel erg verveeltYonni schreef op 27 december 2002 @ 13:11:
Day of Defeat is inderdaad een gave mod, ik vind m persoonlijk wel iets mooier dan counter-strike, er zit veel meer detail in en het is groter zegmaar, de levels zijn veel groter.
Wordt echt wel tof hoor!
en inderdaad in januari ofzo komt beta4 uit van DoD (zeggen ze), maar met DoD heeft iedereen gemerkt die het een beetje volgt: als ze zeggen binnenkort, kunnen ze goed 5 maanden bedoelen
Ik kijk wel uit.RaDKiLL schreef op 27 December 2002 @ 11:48:
[...]
Dan kom je duidelijk op de saaie publics.... Probeer eens o8s, restyle, nwg, bmp etc.... Zul je ook mindersnel "ownen"....
Ik speel geen CS, en om bovengenoemde redenen ook nooit aan begonnen.
Vermaak me prima met de nieuwere games, heb ook geen R9700 Pro om te gaan CS'en heh
Dit vind ik als een zwak excuus overkomen "ik speel geen cs omdat me videokaart te vet is daarvoor" maar dat kan aan mij liggen. Ik vind half-life en veel aanverwante mods juit leuk omdat het ouder is. Veel van de "echte" gamers spelen een spel 3 weken en moven dan on. De mensen die bij een spel blijven, beheersen het, leren het en maken het interessant om te blijven spelen.Gman schreef op 27 december 2002 @ 14:19:
[...]
Ik kijk wel uit.
Ik speel geen CS, en om bovengenoemde redenen ook nooit aan begonnen.
Vermaak me prima met de nieuwere games, heb ook geen R9700 Pro om te gaan CS'en heh
Ik vind het bijvoorbeeld ook heel leuk om voor me DoD en CS nieuwe configs te schrijven, waardoor ik toch weer beter word ZONDER TE CHEATEN.
En dan is er nog de kant van de clans. Er komt een nieuw spel uit, newbie vind het spel leuk en richt een clan op, paar weken later vind hij nieuw spel en vergeet het oude..
dat is iets dat komt ook vaak voor bij nieuwe spellen, de spelers zijn onregelmatig. Ik heb nu met cs en DoD een "vriendenkring" waarvan ik weet, dat ze nog wel even blijven, ik zit bij een leuke clan waarmee ik ook in real life dingen mee doe en ik heb gewoon een hoop lol.
Tuurlijk ik zeg niet dat nieuwe games niet leuk zijn, maar er zijn gewoon een aantal klassiekers Q3, UT en HL die gewoon heel leuk zijn en een hoop voor de games van tegenwoordig hebben betekend.
Wat ik precies wilde zeggen weet ik niet meer,

maar het kwam neer op het feit dat ik "ik speel geen cs omdat me videokaart te vet is daarvoor" een slecht argument vond
  maar het kwam neer op het feit dat ik "ik speel geen cs omdat me videokaart te vet is daarvoor" een slecht argument vond    
                                                [ Voor 3% gewijzigd door Wooper op 27-12-2002 17:16 ]
Verwijderd
            IMHO is DoD veruit de beste HL mod, ook beter dan MoH:AA naar mijn mening, realistische wapens, grote maps, team-play, een echt oorlogssfeertje enz.  

Die hebk vroeger gespeeld. Heb je tegenwoordig nog een UT instaal nodig eik?Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 11:50:
Tactical Ops: Assault on Terror (www.tactical-ops.nl,www.tactical-ops.to) zwaar vet spel based on UnrealEngine dus al te spelen vanaf een PII300 mhz, mooie graphics leuke geluiden, helaas velen updates, orginele versie kost 39,99 pleuro, natuurlijk is ie ook te downloaden, om de zoveel tijd wordt er een mappack uitgebracht (zoals nu de x-mas mappack) zowel off/on-line te spelen...
SOLDAT IS TOF!Yonni schreef op 26 december 2002 @ 23:39:
ik hoor je er niet overof moet het echt 3D zijn?
Ik heb het net gedownload en het is gaaaf!
Verwijderd
            Je kan toch ook gewoon MODS spelen op goeie engines (like Q3)! 
Bijvoorbeeld [url http://www.urbanterror.net]Urban Terror 2.6[/url]. Verdomd goeie/mooie mod en (gelukkig) nog niet zo super bekend. 

Bijvoorbeeld [url http://www.urbanterror.net]Urban Terror 2.6[/url]. Verdomd goeie/mooie mod en (gelukkig) nog niet zo super bekend.
Verwijderd
            The third rich,niemand??? Is ook een wrede ut mod gebaseerd op WW:II.
Kijk op hun site voor een download link
Verwijderd
KaMiKaZe schreef op 27 December 2002 @ 02:51:
er is momenteel maar 1 online game voor mij en dat is BF1942
            Sorry, ik heb dat even gespeeld maar zowel die controls en de gfx zijn IMHO brak  

Als je van een beetje tactische shooter houdt zonder al te veel poespas is Ghost Recon ook wel cool  

Verwijderd
            Waarom niet America's Army?
Dit spel is gemaakt door het Amerikaans leger en kan het beste omschreven worden als een teambased tactical shooter. Bovendien is het helemaal gratis te downloaden.
Verder krijg je regelmatig updates en er is veel feedback van de Dev's.
Pum a.k.a. "Madfly"
Team Reddawn
            Dit spel is gemaakt door het Amerikaans leger en kan het beste omschreven worden als een teambased tactical shooter. Bovendien is het helemaal gratis te downloaden.
Verder krijg je regelmatig updates en er is veel feedback van de Dev's.
Pum a.k.a. "Madfly"
Team Reddawn
            Gore: Ultimate soldier (demo) heb ik maanden gespeeld, maar nu is er geloof ik weer een nieuwere versie (ik krijg bij aanloggen "version error" ofzo), moet em nog ff opnieuw downloaden. Die is erg cool en lache  

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
TO AoT is best leuk ja, vooral sinds de 3.3.2 patch is TO naar mijn mening erg verbeterd. En met de nieuwe Aim-it mappack (20 nieuwe maps, mutators en single player mod) komt iedere TO-fan weer genoeg aan z'n trekkenR4C00N_SL4Y3R schreef op 27 December 2002 @ 10:21:
[...]
bedankt voor de tip, ik ga 'm nu proberenVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:08:
The third rich,niemand??? Is ook een wrede ut mod gebaseerd op WW:II.
            Thx for all the tips  TO + Soldat rulen, tenminste genoeg om me even bezig te houden
 TO + Soldat rulen, tenminste genoeg om me even bezig te houden  Thx he!
 Thx he!

Pagina: 1

/u/30520/crop63626c261c7cb_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/49572/cat_ceiling.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/32590/Meteora60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/25009/crop65f1e3109d1b7_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/62734/727.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/70216/crop5744d0d71f542_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/18606/crop63ebc46666763_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/1948/gmanlogoc.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/16793/metal.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/28776/crop67f7ba97bf3a3_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/19926/alienface2.jpg?f=community)