Neem eens een stap terug, UNDERklokken!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een wisseling van HOE kan je je Intel/AMD underclocken en waarom doen/deed je dat?
Vooral hoe kan je eigenlijk pakweg een Intel P4 pak 'em beet 1.8Gighz underclocken?

Search-engine: niets vergelijkbaars gevonden.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 19:40

Exigence

dnkroz

De bussnelheid omlaag gooien of de multiplier omlaag (kan niet bij een Intel) zodat de kloksnelheid omlaag gaat, waardoor de warmteproductie lager word.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

misschien offtopic, maar heb het een keertje met de GPU van mijn Geforce gedaan
kijken of ik hem passief kon koelen.
Helaas was mijn TNT2 sneller dan een passief gekoelde GTS (die notabene vast bleef lopen).
met cpus heb ik het eigenlijk nooit gedaan.

Verwijderd

waarom zou je dit willen

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22
Misschien om te kijken wat dat doet met de temperatuurverandering :)

Maar, lijkt me ook niet echt nuttig om dat voor lange tijd zo te houden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat dacht je van de DOC FAQ doornemen en de mogelijke handelingen gebruiken om een cpu i.p.v. sneller juist angzamer te laten lopen :+ Dus de FSB en/of MP naar beneden of de FSB omhoog maar de MP zo ver naar bedenden dat je alsnog op een lager kloksnelheid uitkomt in combinatie met eventueel een lagere Vcore, wel, je kunt 't zelf wel bedenken :) Het nut ontgaat mij een beetje van dit topic eigenlijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.