Toon posts:

[PS2] welke game?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor kerst het spel the getaway gekregen maar ik vind dit spel zo zeer tegen vallen dat ik heb morgen ga inruillen alleen sta ik voor een dillema...ik heb mijn ps2 gekocht toen gta3 uitkwam en voor gta3 nu heb ik onlangs ook VC aan geschaft.

nu wilde ik vragen of iemand me een goed spel kan aanraden want ik zou het echt niet weten welke nou echt leuk is en waarmee ik de wintersport mee zoet kan zijn!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

Wom

Als je Gran Turismo 3 nog niet hebt, moet je die nu halen. Is platinum en staat garant voor vele uren spelplezier :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:19

momania

iPhone 30! Bam!

of als je van rpg's houdt: Final Fantasy
racen: Grand Turismo 3 (ultiem goed)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Winning Eleven 6 / iss pro soccer als je van voetbal houdt
verder de gebruikelijk meuk : GT3, Metal Gear

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Metal Gear solid 2

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-01 06:45
Tekken 4

Verwijderd

maarre heb je ook de search geprobeerd
van hier je heb je veel meer topics over
misschien dat je wat eruit kan halen

• AtHomer
  • Niet online
Gran Turismo 3 is inderdaad leuk.

Als je van waterracen houdt op van die waterscooters (sea-doo's) is Splash Down ook leuk. Dat spel heeft me ongeveer een week of 2 kunnen boeien en er zit wel leuke muziek bij :) (Amerikaanse rock nummers).

Anders is Tekken 4 ook wel wat als je van rammen op je controller houdt :P. De graphics zijn in ieder geval wel mooi en de laadtijden van Tekken 4 zijn ook bijzonder kort.

[ Voor 4% gewijzigd door AtHomer op 26-12-2002 22:03 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52
Gran Turismo 3, heb m'n PS2 gekocht voor dat spel en het was de aanschaf echt waard. 35 euro is echt een schijntje.
Je moet wel "iets" met auto's hebben, maar die-hard hoeft ook weer niet, je kan het zo racen als je zelf wil en het is enorm uitgebreid.
Wat ik verder nog heb:

MGS2, iedereen vind het mooi ... ik vind het dodelijk saai, steeds door zelfde boring oranje omgeving sluipen. na 3 uurtjes wel tabak van.
WRCII, leuke rally game alleen op normal level best pittig en een vreselijk irritante muur, als je er soms tegen aan rijd sta je andersom, voor mij de reden dat ik die niet meer speel.
SSX, vette snowboard arcade game, ik hou er eigenlijk helemaal niet van maar heb me hier toch de nodige tijd mee vermaakt.
Gran Turismo: Concept, sja het is een afgeslankte GT3 met nieuwe wagens. Vond het niet echt bijzonder.

Rest van de games kan ik niet over oordelen aangezien dit is wat ik heb gespeeld, op een paar uurtjes time splitters met 4 man na (dat is echt TOP, maar goed moet je wel vaak met vrienden gamen anders is het imho een boring game)

Flickr | Lego collectie

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wat voor soort spel vind je leuk/denk je leuk te vinden ? Sport/avontuur etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 26-12-2002 22:05 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
jah dat is het probleem misschien ook wel ben een vervent gamer heb een super computer met alle zowat alle games....dus spellen op de ps2 vallen me heel snel tegen zeker qua graphics... maar over het algemeen GTA3 was zeer revolutionair, en heb ik heel wat speel plezier ana beleefd.

finalfantasy heb ik nog nooit geprobeerd, time splitters heb ikw el eens wat over gehoord, misschien een voetbal game...maja na fifa '99, 2000, 2001, 2002, 2003 heb je het ookw el gezien (pc)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Als je een beetje geduld hebt en houdt van een goed verhaal (richting rpg gaat dit dus) MOET je final fantasy 10 hebben. En mocht je van sneaky achtig zijn en evil >:) wezen en wederom van films houden en goed verhaal moet je metal gear solid 2 nemen.

Tekken 4 zou ik ook zeker kopen (als je tekken tag al hebt laat dan maar zitten want tis praktisch hetzelfde)

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
aha....en dat dragonball is dat wat of is het gewoon een lame dbz sequel?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15

bAdmuTs

mAzE

Dat dbz lijkt me geen ruk aan, is toch gewoon weer een vechtgame (i guess)

Ik zou pers voor Final Fantasy 10 gaan of Gran Turismo3 of Metal Gear Solid 2

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 22:17:
jah dat is het probleem misschien ook wel ben een vervent gamer heb een super computer met alle zowat alle games....dus spellen op de ps2 vallen me heel snel tegen zeker qua graphics... maar over het algemeen GTA3 was zeer revolutionair, en heb ik heel wat speel plezier ana beleefd.

finalfantasy heb ik nog nooit geprobeerd, time splitters heb ikw el eens wat over gehoord, misschien een voetbal game...maja na fifa '99, 2000, 2001, 2002, 2003 heb je het ookw el gezien (pc)
Haal Pro Evolution Soccer 2 dan maar even, dan zul je merken dat je nog nooit een echt voetbalspel gespeeld hebt. :)

Final Fantasy 10 uiteraard als je eens een RPG wilt proberen, hij heeft een hele lage drempel, alles wordt goed uitgelegd en het verhaal is prachtig. Daarbij vergeet je je opmerking over graphics die tegenvallen dan ook wel weer even.

Verwijderd

Topicstarter
k thanx voor de info mensen ...ik denk dat het final fantasy gaat worden alleen een ...maar...deze ligt zeker nog niet in de winkel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 00:56:
k thanx voor de info mensen ...ik denk dat het final fantasy gaat worden alleen een ...maar...deze ligt zeker nog niet in de winkel?
Final Fantasy X is in augustus/september (?) uitgekomen, dus die zou je met gemak moeten kunnen vinden. De volgende Final Fantasy daar moeten we nog ruim een jaar op wachten, dus je hoeft ook niet bang te zijn een miskoop te doen.

Verwijderd

Final Fantasy is nooit een miskoop geweest tot nu toe (ik speel vanaf deel 7 en ben gestopt bij 9 omdat ik geen ps2 heb :( /deel 7 was zo cool! ) en zoals bovenstaande al eerder noemde kan de Fifareeks leuk zijn ,maar het verliest nog steeds met 10-0 tegen de pro evolution serie .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 01:51:
Final Fantasy is nooit een miskoop geweest tot nu toe (ik speel vanaf deel 7 en ben gestopt bij 9 omdat ik geen ps2 heb :( /deel 7 was zo cool! ) en zoals bovenstaande al eerder noemde kan de Fifareeks leuk zijn ,maar het verliest nog steeds met 10-0 tegen de pro evolution serie .
Ik speel al FF vanaf deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ff1.jpg

Final Fantasy 1, 1987. En het is nog nooit een miskoop geweest :D

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

AtHomer schreef op 26 december 2002 @ 22:02:
Gran Turismo 3 is inderdaad leuk.

Als je van waterracen houdt op van die waterscooters (sea-doo's) is Splash Down ook leuk. Dat spel heeft me ongeveer een week of 2 kunnen boeien en er zit wel leuke muziek bij :) (Amerikaanse rock nummers).

Anders is Tekken 4 ook wel wat als je van rammen op je controller houdt :P. De graphics zijn in ieder geval wel mooi en de laadtijden van Tekken 4 zijn ook bijzonder kort.
Euhmm wow 2 weken, wat een aanrader... Een PS2 spel kost toch al snel 50 euro (toch? heb zelf geen PS2). Een spel dat je na 2 weken al gezien hebt vind ik dus echt GEEN 50 euro waard!
Ik heb een keer bij iemand GranTurismo 3 gespeeld en OMG dat spel is GAAF!!! :9~
Als ik geld had het ik een PS2, GT3 en een lege kamer met deur en 1 sleutel. Ik zou mezelf opsluiten totdat ik alles helemaal had gespeeld van GT3 en daarna alles nog 4x :) Misschien dat ik daarna weer in de bewoonde wereld treed...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op mijn ps1, zoveel gt en gt2 gespeeld tot dat ik er gek van werd. dus gt3 zit er bij mij niet zo in k heb het eigenlijkw el gezien met die game :P....en als ik een voetbal game ga kopen dan zal het zeker pro evolution soccer 2 worden. maar ik dnek dat het maar eens tijd wordt om de magische wereld van final fantasy X te ontdekken :D

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
ik heb me ps2 alweer verkocht

enige games die echt de moeite waard vond waren : GT3, GTA3 en FFX
moet wel eerlijk zeggen dat ik verder niet veel gespeeld heb op het ding, maar FFX is zeker de moeite waard ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Er zijn zoveel games de moeite waard op de ps2 dat het niet zo moeilijk moet zijn. Hoelang heb je je ps2 eigenlijk al dat je nog niet van FFX gehoord had?....

Tekken 4 zou ik persoonlijk niet doen, te traag. Doe dan Virtua Fighter 4, en die is nog voor 45 euro te krijgen ook.
Splashdown is inderdaad ook leuk, het boeit niet super lang, maar is verslavend zolang het duurt en erg goedkoop (koste hier bij de eplaza van de week 12.50!)

GT3 is zo veel mooier dan gt2 dat het echt geen miskoop is hoor, het spel blijft ook erg leuk en je haalt uit geen enkel ps2 spel zoveel speluren.
FFX is super, zeker als rpg's je een beetje liggen. En het ziet er gewoon echt super uit.

• AtHomer
  • Niet online
McFlipp schreef op 27 December 2002 @ 01:58:
[...]

Euhmm wow 2 weken, wat een aanrader... Een PS2 spel kost toch al snel 50 euro (toch? heb zelf geen PS2). Een spel dat je na 2 weken al gezien hebt vind ik dus echt GEEN 50 euro waard!
Ik heb een keer bij iemand GranTurismo 3 gespeeld en OMG dat spel is GAAF!!! :9~
Als ik geld had het ik een PS2, GT3 en een lege kamer met deur en 1 sleutel. Ik zou mezelf opsluiten totdat ik alles helemaal had gespeeld van GT3 en daarna alles nog 4x :) Misschien dat ik daarna weer in de bewoonde wereld treed...
Splashdown kocht ik van de zomer voor 25 euro en ik heb zelden zoveel fun gehad met een spel. De stunts (het woohoo!-gevoel zegmaar :P) en de "sensatie" van het watercrossen zijn erg leuk.

Alleen jammer dat het snel ging vervelen, maargoed dat weet je vantevoren niet ;). Dus ik vond het de prijs zeker waard :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
oké, ik ben naar de e-plaza gegaan en ben terug gekomen met Kingdom Hearts....was van plan om filnal fantasy X te kopen maar deze kon ik van een maar van mij gedurende de vacantie wel lenen...dus Kingdom Hearts is het geworden ...ik ga hem nu ff checken ik laat het jullie wel weten :D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 01:56:
[...]

Ik speel al FF vanaf deze:

[afbeelding]

Final Fantasy 1, 1987. En het is nog nooit een miskoop geweest :D
Die is ook van jou? -> _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 27 december 2002 @ 13:37: