ik heb denk ik problemen heb met mijn voeding, of in ieder geval het max eruit trek.
hij start wel netjes op en alles maar als ik bijvoorbeeld een spelletje speel dan loopt ie gewoon vast.
of als ik een koptelefoon zonder x-tra versterker in mijn geluidskaart steek, slaan 1 of meerdere HD's stil
of als ik een van mijn HD's ga defraggen dan gaan de lampjes in de fannen uit
ik heb dan niet overclocked ofzo dus dat kan het niet zijn.
maar ik heb wel veel rommel in mijn systeem zitten, dus zou het kunnen dat mijn psu gewoon niet krachtig genoeg is?
ik heb een Delta 300W pfc (3.3 + 5 = 200W max)
verdere specs,
XP2100+ met Y.S. tech fannetje 2.16w
kt3 U2 mobo
4X 7200Rpm hd
brander
dvd speler
audigy 2
netwerkkaartje
radeon 9700pro (die lust wel een beetje stroom denk ik
)
4 casefans met leds.
en nog wat andere kleine zooi
wat voor een voeding zou ik dan moeten nemen? geld maakt me dan niet uit en stilte ook niet als dat ding maar meeeeer dan sterk genoeg voor mijn systeem is.
hij start wel netjes op en alles maar als ik bijvoorbeeld een spelletje speel dan loopt ie gewoon vast.
of als ik een koptelefoon zonder x-tra versterker in mijn geluidskaart steek, slaan 1 of meerdere HD's stil
of als ik een van mijn HD's ga defraggen dan gaan de lampjes in de fannen uit
ik heb dan niet overclocked ofzo dus dat kan het niet zijn.
maar ik heb wel veel rommel in mijn systeem zitten, dus zou het kunnen dat mijn psu gewoon niet krachtig genoeg is?
ik heb een Delta 300W pfc (3.3 + 5 = 200W max)
verdere specs,
XP2100+ met Y.S. tech fannetje 2.16w
kt3 U2 mobo
4X 7200Rpm hd
brander
dvd speler
audigy 2
netwerkkaartje
radeon 9700pro (die lust wel een beetje stroom denk ik
4 casefans met leds.
en nog wat andere kleine zooi
wat voor een voeding zou ik dan moeten nemen? geld maakt me dan niet uit en stilte ook niet als dat ding maar meeeeer dan sterk genoeg voor mijn systeem is.