Toon posts:

Crack Com21 Modem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand hoe je via de kabelverbinding basic van Wanadoo Cable sneller kan internetten? Ik heb een Com21 modem en een Wanadoo Basic abbonement.
Of heeft er iemand een goed werkende snelheids crack/edit programma voor de Com21 Cable modem? ;)
Alvast Bedankt.

Verwijderd

Die eikels van Chello/@home/MxStream/[vul provider in] hebben mijn verbinding afgeknepen. Hoe voer ik die zooi op?

Je kunt het antwoord al raden: niet.
Bij MxStream en de andere ADSL aanbieders wordt de maximumsnelheid door de DSLAM bepaald, buiten het feit dat het niet erg gemakkelijk zal zijn om hier toegang toe te krijgen en je snelheid omhoog te gooien is het ook niet erg verstandig; je kunt er van op aan dat KPN (of welke ADSL provider dan ook) niet blij met hackpogingen zal zijn.

Bij kabel ligt dat iets anders. Door technische specificaties bij de makers van je kabelmodem op te vragen kun je een goed idee krijgen hoe die afgeknepen worden.
Over het algemeen werkt het zo: je modem download een firmware van een hoofdstation en in die firmware is de snelheid begrenst. De enige manier om daarom heen te komen is te zorgen dat je een "fake" hoofdstation neergooit, dat een ongelimiteerde firmware aan het modem doorgeeft, maar tegelijkertijd wel andere vitale communicatie met de kabelaar mogelijk maakt. Voor zover bekend is dit niemand gelukt. Daarnaast zal het waarschijnlijk vele malen duurder zijn dan een dikke huurlijn naar je huis te laten leggen. Je kunt dus stellen dat dat ook praktisch onmogelijk is.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ik had er wel alternatieve drivers voor, kon je je modem ietjes beter instellen, maar veel scheelde het niet, het was net die extra 0.3 kb/sec... het zuigt nogsteeds, nu zit ik op adsl, vele malen beter :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Kan niet. Zie de faq, search etc

Dit topic is gesloten.