[UO] [Request] een goeie shard, met 048e pvp

Pagina: 1
Acties:

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik speel al een tijdje geen Ultima Online meer, maar heb het wel super veel gespeeld... De reden hiervoor was dat ik geen leuke servers meer kon vinden.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een "Free Ultima Online Shard met 0.48e PvP" Deze PvP styl is beter bekent als NOS PvP .... Ik heb al verscheidende shards geprobeerd maar kan geen een shard vinden, die al een beetje lang draait ....

Shards die me erg bevielen waren:
- NOS
- TC "The Centre"
- VTS
- NOS:R

Omdat ik een tijd lang heb gespeeld op TC, was ik eerst ook GM bij XUO, maar heb daar als ware "ontslag" genomen, omdat die PvP me niet beviel ....., Dus XUO hoeven jullie me niet te aanraden.

Ik heb me al aangemeld bij sommige shards, maar moet soms zo lang wachten voor een account.

Nu is mijn vraag aan jullie, weet een van jullie een goeie shard [048e] waar ik weer met plezier UO kan spelen ?? :*)

edit: liefst geen belemmerde skillcap .... 100/100/100 stats of haalbaar, maar niet noodzakelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Loadichus op 26-12-2002 20:40 ]

• Loadichus
Volgens mij zullen deze shards wel haast niet meer bestaan, of spelen weinig tweakers nog UO

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Ik ben niet erg bekend met Ultima Online, maar vraag je nu om een account van iemand anders?
Zo ja, volgens mij willen ze dat hier liever niet hebben, omdat het hier geen ruilplaats is ;)

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

MaRc0 schreef op 29 December 2002 @ 10:20:
Ik ben niet erg bekend met Ultima Online, maar vraag je nu om een account van iemand anders?
Zo ja, volgens mij willen ze dat hier liever niet hebben, omdat het hier geen ruilplaats is ;)
Daar vraagt hij niet om ;) hij vraagt om een zogenaamde Shard, een shard is gewoon iemand die een server draait voor Ultima Online buiten Origin om, vaak meestal zijn deze shards gratis...
Het intro filmpje van UO is eigenlijk de inspiratie achter het begrip Shards, daar zie je een kristal kappot vallen in een groot aantal scherven, in elk van deze scherf ontsaat een nieuwe wereld die onafhankelijk van de andere scherven/werelden bestaat maar wel de kenmerken bezit van Britannia...

Naar topicstarter, ik weet helemaal geen shards, heb het spel hier wel liggen maar nog nooit goed kunnen draaien... werkt UO ook op XP (als dat het geval is moet ik UO maar weer 's gaan instaleren :))

• Loadichus
MaRc0 schreef op 29 december 2002 @ 10:20:
Kijk bericht "White Dust" ....
White Dust schreef op 29 December 2002 @ 12:03:
[...]
Naar topicstarter, ik weet helemaal geen shards, heb het spel hier wel liggen maar nog nooit goed kunnen draaien... werkt UO ook op XP (als dat het geval is moet ik UO maar weer 's gaan instaleren :))
En "Ultima Online" werkt wel met WinXP, alleen jammer dat er zo weinig nederlanders UO spelen, terwijl het een heel goed spel is

[ Voor 28% gewijzigd door Loadichus op 30-12-2002 00:42 ]

• Loadichus
Hier nog even een screenshot, over welke game het gaat

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/morris.h/tweakers/redsonya1.jpg

Verwijderd

ohw, nasty graphics :P maar ag heh, een gratis MMORPG is geen gek idee... er zullen wel wat kleine clubjes nederlandse spelers zijn toch? of is iedereen toch EQ gaan spelen?

• Loadichus
UO is namelijk al aardig oud, maar je went eenmaal aan de graphics als je speelt, ik zie het nu niet eens meer !!.... Maar voor een free MMORPG zijn deze graphics nog aardig goed.

kijk bv .. www.dranksik.com

Maar ik vind voornamelijk de gameplay verslavend, die zit namelijk heel goed inelkaar...

*Hoopt nog steeds op een [0.48e PvP shard]*

• Loadichus
Oke, ik heb eindelijk een gevonden,.... voor degenen die er misschien ook geintereseerd in zijn: http://aliasmortal.cjb.net

- 0.48e PvP
- No skillcap
- Statcap @ 300

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Loadichus schreef op 31 december 2002 @ 14:29:
Oke, ik heb eindelijk een gevonden,.... voor degenen die er misschien ook geintereseerd in zijn: http://aliasmortal.cjb.net

- 0.48e PvP
- No skillcap
- Statcap @ 300
Hmz, ik ga maar 's m'n UO exemplaar op zoeken :)

maaréh, wat betekent 0.48e precies, ik weet dat PvP: Player vs. Player betekent...

Verwijderd

joh weet je dat :P

• Loadichus
0.48e is een bepaalde vechtstyl, om andere players te killen. Deze werd een tijdje geleden heel veel op NOS gespeeld, waar ik bijna een jaar gespeeld heb. om het ff simpel uit te leggen:

Sterk wapen iemand slaan tot bijna helft van zijn levens, een krachtige spreuk gebruiken, en hem daar mee doden. Om jezelf te redden kan je healthpots gebruiken, en healing spreuken ..... beetje moeilijk uitleggen, maar dit snap je eerder als je het spel speelt.

Timing, Healing , en gebruik van mana is bij deze vechtstyl heel belangrijk

* Nu alleen nog wachten op een account *

[ Voor 5% gewijzigd door Loadichus op 31-12-2002 16:52 ]

Pagina: 1