In welke volgorde install ik ISDN & ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
Ik ga morgen een bak van iemand reinstallen, diegene heeft een ISDN modem en een Netwerk kaart (ADSL) Meer dan een jaar geleden had ik dat ook maar ging ik over op win2k. Ik weet dat als ik deze devices op verkeerde volgorde installeer dat adsl dan mogelijk niet werkt (dit alleen bij win9x)

Moet ik eerst ADSL en dan de ISDN kaart configureren ??

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

EmBee schreef op 26 december 2002 @ 20:38:
Ik ga morgen een bak van iemand reinstallen, diegene heeft een ISDN modem en een Netwerk kaart (ADSL) Meer dan een jaar geleden had ik dat ook maar ging ik over op win2k. Ik weet dat als ik deze devices op verkeerde volgorde installeer dat adsl dan mogelijk niet werkt (dit alleen bij win9x)

Moet ik eerst ADSL en dan de ISDN kaart configureren ??
Maakt geen ene bal uit, ADSL en ISDN hebben niks met elkaar te maken... :? Snap je probleem niet?!

p.s.: en niet zo snel kicken :(

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 26-12-2002 23:07 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Gewoon beide installeren, en in je browser de lan verbinding instellen op ADSL. Moet geen problemen geven.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Waarom probeer je het niet gewoon? Merk je het snel genoeg. En voortaan niet meer kicken binnen 24 uur, aub

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.