Ok de titel is wel duidelijk , maar plaats ik de XP cd in de cd speler en laat deze niet van af cd starten dan boot hij wel door.
Ligt dit nou aan de installatie of aan de harddisk?
IK heb alle opties die het bios mij voorlegt al geprobeerd en heeft allemaal het zelfde resultaat.
Het MB is van jetway 694TAS, andere harddisks doen exact hetzelfde , dus ik betwijfel of of het aan de harddisk moet liggen of 3 harddisks die het wel in een andere machine doen gaan alleen van slag op het moment dat ze in bovengenoemde machine worden geplaatst.
p.s. virusscan in het bios staat uit en een virusscanner op het systeem is nog niet aanwezig.
Windows 98 en 2000 geven hetzelfde resultaat.
dus wie o wie heeft een oplossing of dit al eerder aan de hand gehad.
Ligt dit nou aan de installatie of aan de harddisk?
IK heb alle opties die het bios mij voorlegt al geprobeerd en heeft allemaal het zelfde resultaat.
Het MB is van jetway 694TAS, andere harddisks doen exact hetzelfde , dus ik betwijfel of of het aan de harddisk moet liggen of 3 harddisks die het wel in een andere machine doen gaan alleen van slag op het moment dat ze in bovengenoemde machine worden geplaatst.
p.s. virusscan in het bios staat uit en een virusscanner op het systeem is nog niet aanwezig.
Windows 98 en 2000 geven hetzelfde resultaat.
dus wie o wie heeft een oplossing of dit al eerder aan de hand gehad.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?