[XP] Tony Hawk Pro Skater 3 prob.

Pagina: 1
Acties:

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Ik heb een probleem met th3 onder XP SP1 ENG .
Het beeld is niet goed, het geeft ongeveer hetzelfde beeld wanneer je je monitor op een te hoge refreshrate zet.
Het vreemde is dat dit probleem zich niet voordoet onder de nederlandse versie van XP, alleen de engelse versie (ik heb het getest op 4 verschillende pc, 2 met nl en 2 met eng versie van xp.). Alleen het beeld doet het niet, de geluiden werken wel...

Ik heb geen oplossingen/tips kunnen vinden via Google of GoTsearch. Wel heb ik geprobeerd om de refresh rate van mijn monitor te veranderen en dan THPS3 op te starten, maar dat heeft niet geholpen.
Ook heb ik oudere en nieuwere videodrivers geprobeerd. Bij nieuwere geeft ie niet meer zo'n raar beeld, maar blijft het beeld gewoon helemaal zwart.

specs:
AMD 2000+
MSI KT4
GF4ti4200

--- edit ---

hmm de standaard GoT search werkt niet meer :?
Via een externe GoT search engine vind ik wel topics over Tony Hawk, ik zal die eens ff na pluizen of daar wat bij zit. :)

[ Voor 23% gewijzigd door LoekieLeeuw op 27-12-2002 07:11 ]

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

is dat te hoge refreshrate met, van die hele vieze gele, groene, paarse en zwarte vlekken?? maar je kan wel gewoon spelen?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik had helemaal geen problemen met t draaien onder XP UK Pro, hoor. :)

Maarja, ik zou eens andere drivers voor je videokaart proberen, misschien is dat een oplossing..

Heb je bij t proberen op meerdere pcs dezelfde videokaartdrivers gebruikt? :)
Er van uitgaande dat je dezelfde videokaart in elke pc hebt, dus :P

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 27-12-2002 09:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

updaten en de 60 herz optie aan/uit zetten....

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Okyah schreef op 27 december 2002 @ 09:53:
Ik had helemaal geen problemen met t draaien onder XP UK Pro, hoor. :)

Maarja, ik zou eens andere drivers voor je videokaart proberen, misschien is dat een oplossing..

Heb je bij t proberen op meerdere pcs dezelfde videokaartdrivers gebruikt? :)
Er van uitgaande dat je dezelfde videokaart in elke pc hebt, dus :P
Op 1 van de twee pc waar th3 werkte werden detonator drivers gebruikt. Ik heb dezelfde versie van deze drivers geprobeerd zonder resultaat op de andere twee pc's.

En de wanneer ik de 60h optie aanzet dan blijft het beeld gewoon zwart.. :/

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

LoekieLeeuw schreef op 30 December 2002 @ 14:35:
[...]

Op 1 van de twee pc waar th3 werkte werden detonator drivers gebruikt. Ik heb dezelfde versie van deze drivers geprobeerd zonder resultaat op de andere twee pc's.

En de wanneer ik de 60h optie aanzet dan blijft het beeld gewoon zwart.. :/
draai reforce anders eens, of een andere refresh-fix, misschien dat dat wat teweeg brengt...
mhm.. nja, gebruik reforce maar niet want dat kan je niet makkelijk terugdraaien..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1