Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
is dat te hoge refreshrate met, van die hele vieze gele, groene, paarse en zwarte vlekken?? maar je kan wel gewoon spelen?
Ik had helemaal geen problemen met t draaien onder XP UK Pro, hoor. 
Maarja, ik zou eens andere drivers voor je videokaart proberen, misschien is dat een oplossing..
Heb je bij t proberen op meerdere pcs dezelfde videokaartdrivers gebruikt?
Er van uitgaande dat je dezelfde videokaart in elke pc hebt, dus
Maarja, ik zou eens andere drivers voor je videokaart proberen, misschien is dat een oplossing..
[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 27-12-2002 09:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Op 1 van de twee pc waar th3 werkte werden detonator drivers gebruikt. Ik heb dezelfde versie van deze drivers geprobeerd zonder resultaat op de andere twee pc's.Okyah schreef op 27 december 2002 @ 09:53:
Ik had helemaal geen problemen met t draaien onder XP UK Pro, hoor.
En de wanneer ik de 60h optie aanzet dan blijft het beeld gewoon zwart..
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
draai reforce anders eens, of een andere refresh-fix, misschien dat dat wat teweeg brengt...LoekieLeeuw schreef op 30 December 2002 @ 14:35:
[...]
Op 1 van de twee pc waar th3 werkte werden detonator drivers gebruikt. Ik heb dezelfde versie van deze drivers geprobeerd zonder resultaat op de andere twee pc's.
En de wanneer ik de 60h optie aanzet dan blijft het beeld gewoon zwart..
mhm.. nja, gebruik reforce maar niet want dat kan je niet makkelijk terugdraaien..
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Pagina: 1