DVD-speler die kan omgaan met +R en +RW

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• hebbueffe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 16:58
Wie kan mij adviseren, ik zoek een uitstekende, stille DVD-speler die met alle formaten en vooral ook met +R en +RW schijfjes kan omgaan.

Alvast dank!

Vr.groet, Ruut

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke drives ben je inmiddels tegengekomen bij je zoektocht? misschien dat we je daar een beetje bij kunnen helpen.

Verwijderd

sony heeft toch zo'n dvd brander die alles aankan? zal eens in de pricewatch kijken

edit: http://www.tweakers.net/pricewatch/41358
deze is extern, maar ik weet zeker dat er ook een interne van is.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 22:48 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-03 22:36

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 22:45:
sony heeft toch zo'n dvd brander die alles aankan? zal eens in de pricewatch kijken

edit: http://www.tweakers.net/pricewatch/41358
deze is extern, maar ik weet zeker dat er ook een interne van is.
Hij zoekt een stand alone dvd speler voor aan de tv en volgens mij geen brander.

Volgens mij moeten inmiddels wel alle nieuwe dvd spelers dvd+r(w) ook kunnen lezen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op 26 December 2002 @ 22:51:
[...]

Hij zoekt een stand alone dvd speler voor aan de tv en volgens mij geen brander.

Volgens mij moeten inmiddels wel alle nieuwe dvd spelers dvd+r(w) ook kunnen lezen.
oh ja, nou zie ik het. toen ik zag dat hij iets wou met verschillende formaten dacht ik automatisch aan een brander, want een speler die een bepaald formaat niet pakt vind je idd niet meer

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-03 22:36

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 22:54:
[...]

oh ja, nou zie ik het. toen ik zag dat hij iets wou met verschillende formaten dacht ik automatisch aan een brander, want een speler die een bepaald formaat niet pakt vind je idd niet meer
Nou bij de videoland verkopen (verkochten?) ze pas nog dvd spelers die geen dvd-r pakken (dvd+r niet getest), dus een garantie is er niet echt.
Gewoon het lijstje in de gaten houden op http://www.vcdhelp.com/dvdplayers

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03 10:14

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik heb voor mijn pa een Philips 723 gekocht, deze kan werkelijk alles aan zonder problemen.
+r/rw en -r/rw MP3 op DVD, MP3 long tagname, scrollend display.....

Echt een aanrader....

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check gewoon wat specs op de sites van de fabrikanten en lees wat reviews. Sim-pel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.