DPC onbekend??

Pagina: 1
Acties:

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
eigenlijk is dpc hardstikke onbekent. Ik ken zat tweakers die niet weten wat dpc is. En de tweakers die ik ken die het wel weten hebben er geen interesse in of zien het nut niet. Ik ben er achter gekomen wat dpc is doordat ik er elke dag op de FP stats werden gepost. Die zijn er nu al niet meer. En het vakje wat er staat is nooit up to date. Ik denk dat als dpc meer gepromoot word dat we dan een hoop nieuwe users erbij krijgen.

is het niet slim voor een dpc promotie capagne ofzo 8)7

Verwijderd

daar ben ik het mee eens, we moeten misschien een promotie actie houden om leden te werven en dpc een positief imago geven.

DPC = Iets om trots op te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 19:42 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

t'is onbekend ;)

en ik ben op zich wel vóór zoiets! beetje bekendheid kan alleen maar goed zijn! kheb zelf echter relatief weinig tijd...

Verwijderd

een of andere promopage maken...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

bedenk niet alleen, maar probeer ook wat tot stand te brengen, het probleem zit hem niet aan de kant van de ideeën maar aan de kant van de implementatie..

Verwijderd

Sequence schreef op 26 December 2002 @ 19:53:
bedenk niet alleen, maar probeer ook wat tot stand te brengen, het probleem zit hem niet aan de kant van de ideeën maar aan de kant van de implementatie..
wow relext antwoord !:P

xal kijken wat ik deze week kan doen met mijn HTML-Skillz 8)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

• E-jey
  • Niet online
Sequence schreef op 26 december 2002 @ 19:53:
Ik wil best wel wat doen. Maar ik ga hierin niet de leiding nemen. Als er iets aan de FP moet worden veranderd dan zal het toch echt door t.net gedaan moeten worden. :)
Sequence schreef op 26 december 2002 @ 19:49:
t'is onbekend ;)

en ik ben op zich wel vóór zoiets! beetje bekendheid kan alleen maar goed zijn! kheb zelf echter relatief weinig tijd...
lastig die Dyslexie :(

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik vind een promopage een goed idee. Als iemand een plan heeft ofzow moet ie maar ff contacten (zie sig). Ik heb alleen ervaring met HTML (zij het niet zo heel veel, maar ik kan tulek bijleren ;) ).

Verwijderd

Thanatos schreef op 26 December 2002 @ 20:21:
Ik vind een promopage een goed idee. Als iemand een plan heeft ofzow moet ie maar ff contacten (zie sig). Ik heb alleen ervaring met HTML (zij het niet zo heel veel, maar ik kan tulek bijleren ;) ).
En als jullie ondanks de naam DUTCH Power Cows toch ook even wat pro Vlaams zijn dan maak ik hier in Vlaanderen wel wat reclame :) Zijn er eigenlijk veel Vlamingen / Belgen DPC'er? :)

• gp500
  • Niet online
Wij, Team: Grutte Pier [Wa Oars] gaan ook stevig aan de promotietoer.
Gratis Berenburg en sukerbole :P LOL.

Jullie zien dat later wel, ik zie de toekomst hoopvol toe voor ons.

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Alfêst Folle Lok en Seine foar it nije jier gp500 ;)
* Hagar wil wel een DPC logo op zijn homepage plakken :+

Nu ook zonder stropdas

• gp500
  • Niet online
offtopic:
fan 't selfde werom nei hagar, bemoei mie ek wer te folle mar wie binne ene apart team hagar

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Titel fixt ;)

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05 07:03
Dat ken nie... als je DPC niet kent ben je geen tweaker.... B)

• E-jey
  • Niet online
thnks
zzzBedmanzzz schreef op 26 December 2002 @ 22:01:
Dat ken nie... als je DPC niet kent ben je geen tweaker.... B)
dan moet er dus veel gebeuren :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
E-jey schreef op 26 december 2002 @ 19:40:
En het vakje wat er staat is nooit up to date.

Vanaf nu is het vakje altijd up-to-date. :)

Verwijderd

Hmmm... Helaas is er zo te zien van de crew maar 1tje altijd up to date...

http://www.dutchpowercows.org/plan.php

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
Das die ene die dat oude .plan script gebruikt voor alle mededelingen rond zijn (niet crew gerelateerde) proxy :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Om eerlijk te zijn help ik ook niet mee aan de naamsbekendheid van DPC. Als ik mensen erbij probeer te krijgen is het altijd van:
"Ken je DPC?"
"hmmz klikt me bekend in de oren"
"Ah ik ben een Noizy_Cow en blablablabla"
Dus maak ik meer reclame voor NC dan voor DPC. **SORRY!!**

1 Keer heb ik het anders geprobeerd op een bepaald forum. Ik kreeg daar een redelijke 2e subteam op gang. Dus reclame zou best werken!!! als alles maar goed uitgelegd wordt.

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 23:01

Omega_Shiva

Word tijd voor vakantie

Een tijdje geleden (lees toch wel een jaartje of 2 terug). Was het normaal dat de stats van van elke dag gewoon als nieuwsfeit op tweakers stond, maar toen waren er ook niet zo veel projecten. Er is op een bepaald moment gekozen om het niet meer op die plek te zetten. Heeft natuurlijk zijn plus- en minpunten. Persoonlijk zou ik het prettig vinden om het weer op die plek te zien.

Snap natuurlijk wel dat het een beetje vol word om alles te laten zien. maar misschien is het verstandig om alle projecten samen te vatten en te linken naar de uitgebreide stat's hier op GOT. Wedden dat je dan weer aandacht trekt. >:)

Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

LOL ik probeerde er net achter te komen wat DPC nou eigenlijk is :D (uit de FAQ van DPC werd ik niet echt wijzer :))

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 27-12-2002 01:36 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 14:00
Die DPCH's kunnen toch ook wel in de FP gebouwd worden? Het hoeft toch niet als nieuwsitem? Als er maar een duidelijke link staat naar die DPCH's.
(die paar linkjes naar de dpch's op de FP dát werkt niet natuurlijk he)

• Bramster
  • Nu online
waarom niet gewoon 1 nieuwspost met alle DPCH's van die dag?
dan kan toch niet al te moeilijk zijn...

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 15:44

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Ik ben het met Skuzz eens: 1 nieuwspost met een soort samenvatting van alle projecten en de links naar de volledige pagina's kan toch niet moeilijk zijn?

Toen ik pas net bij Tweakers zat kreeg je iedere dag wel een nieuwspost van een DPC hitparade. Ik heb dat nooit als storend ervaren, sterker nog: da's de reden geweest dat ik nu bij DPC zit (en ook voor het eerst meedoe met distributed computing)

Ik zie dus weinig nadelen is het posten van een hitparade iedere dag. Waarom zijn ze eigenlijk weggehaald???

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Skuzz schreef op 27 december 2002 @ 07:55:
waarom niet gewoon 1 nieuwspost met alle DPCH's van die dag?
dan kan toch niet al te moeilijk zijn...
Maak het dan ?

• Bramster
  • Nu online
oi :+

ik zal mijn n00b php skills er eens op loslaten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bramster op 27-12-2002 09:59 ]

• adamvansanten
  • Laatst online: 07-05 10:36

adamvansanten

Appletje voor de dorst

hier ben ik het HELEMAAL mee eens! We need more power!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
Voor diegenen die het inmiddels vergeten zijn: tweakers.net -wil- ons niet meer op de frontpage ;(

We spend our years as a tale that is told

• GroteVoet
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08-2022
Deze pagina heeft last van het "expert"-syndroom; voor echte newby's is er geen handige introductie op de homepagina beschikbaar. Een linkje bovenin, met daarin duidelijk dat erachter te vinden is:
- Wie zijn de DPC
- Wat doen de DPC
- Hoe wordt je "lid"
- Hoe je zo'n cool [DPC]'tje voor je nick fabriekt
- e.d.

Ook het feit dat we volgens deze pagina alleen stats hebben voor SETI@HOME, en daar dan ook op de eerste plaats overall staan doet de pagina en het team geen goed.

Verder prima initiatief!

Nu nog een leuke banner in de gewone standaardformaten

Verwijderd

Ook leuk: plak een DPC logo op je stats pagina bij bijv. Distributed.net zoals ik heb gedaan. Of nog beter: plak een DPC logo achter op je rugzak :P

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
Ga naar lan-party's met je case + casebadge... :)

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 23:01

Omega_Shiva

Word tijd voor vakantie

Se7enth_son schreef op 27 december 2002 @ 08:48:
Ik ben het met Skuzz eens: 1 nieuwspost met een soort samenvatting van alle projecten en de links naar de volledige pagina's kan toch niet moeilijk zijn?

Toen ik pas net bij Tweakers zat kreeg je iedere dag wel een nieuwspost van een DPC hitparade. Ik heb dat nooit als storend ervaren, sterker nog: da's de reden geweest dat ik nu bij DPC zit (en ook voor het eerst meedoe met distributed computing)

Ik zie dus weinig nadelen is het posten van een hitparade iedere dag. Waarom zijn ze eigenlijk weggehaald???
Volgens mij is dat net wat ik zei ;)

Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)

• E-jey
  • Niet online
GroteVoet schreef op 27 December 2002 @ 10:37:
[...]

Deze pagina heeft last van het "expert"-syndroom; voor echte newby's is er geen handige introductie op de homepagina beschikbaar. Een linkje bovenin, met daarin duidelijk dat erachter te vinden is:
- Wie zijn de DPC
- Wat doen de DPC
- Hoe wordt je "lid"
- Hoe je zo'n cool [DPC]'tje voor je nick fabriekt
- e.d.

Ook het feit dat we volgens deze pagina alleen stats hebben voor SETI@HOME, en daar dan ook op de eerste plaats overall staan doet de pagina en het team geen goed.

Verder prima initiatief!

Nu nog een leuke banner in de gewone standaardformaten
reviews: Dutch Power Cows

denk eigenlijk dat er beter een client kan worden gemaakt waarbij je niets hoeft te doen. en dus ook gelijk een team joint ofzo. [DPC]team_noob ofzo :+

Verwijderd

Ik wil nog wel een Nijmegen EO Team oprichten, wie woont in de buurt van nijmegen en wil meedoen?Als we een team hebben kunne we op die manier promoten.

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 21:02
Ik weet overigens zeker dat er hier mensen zijn met een bezochte website (waar dus wel eens mensen komen :P) die vást wel eventjes een news-item of een link naar DPC kunnen posten :) Als iedereen dat nou ff ging doen op zijn site weet ik zeker dat we er een paar extra leden bij krijgen, of in ieder geval extra aandacht :)

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 17:21
Dutchman! schreef op 27 December 2002 @ 10:05:
Voor diegenen die het inmiddels vergeten zijn: tweakers.net -wil- ons niet meer op de frontpage ;(
Ik dacht dat we van Tweakers.net nog 2 keer per maand op de frontpage mochten, of hebben ze dat ook al geschrapt?

• E-jey
  • Niet online
polo1987 schreef op 27 December 2002 @ 14:44:
[...]

Ik dacht dat we van Tweakers.net nog 2 keer per maand op de frontpage mochten, of hebben ze dat ook al geschrapt?
volgensmij mochten we elke maand een verslagje van die maand posten op de FP. Maar er was volgensmij niemand die dat verslagje wilde maken oid

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 20:24:
Zijn er eigenlijk veel Vlamingen / Belgen DPC'er? :)
Dat valt wel mee denk ik. Ik ken er in ieder geval nog wel een paar. Even zien he : jij dus en dan hebben we nog CBA en wat vrienden van 'm (El-DIabl0 en Alligato bvb), Darkebie, Datraxz en ikzelf (RC5-72), ColdRain en Falcon10 (Seti), Algabra, ... en de meeste ken ik dan waarschijnlijk nog niet eens :P

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

DPC powered by Tweakers.net

Misschien dat t.net zo iets meer ziet in DPC :P
Vooralsnog heeft t.net helemaal niks te maken met DPC en dat is ook een van de redenen dat het aantal FP's zijn verlaagd. Is geen grote ramp maar daar bereiken we wel een veel groter publiek mee. www.dutchpowercows.org kom ik nooit aangezien er vrij weing gebeurd en Distributed Folding al helemaal niet genoemd wordt.

Volgens mij is het van belang dat DPC eerst gestructureerd moet worden en daarna pas aan reclame moet gaan denken. Want van wat ik er van zie is het een rommeltje wat er voor zorgt dat nieuwkomers heel snel de weg kwijtraken.

Nu ook zonder stropdas

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hagar schreef op 29 december 2002 @ 16:41:
Vooralsnog heeft t.net helemaal niks te maken met DPC en dat is ook een van de redenen dat het aantal FP's zijn verlaagd.

Uhh, nee... dan ben je toch echt verkeerd geinformeerd.

Verwijderd

uitsluitend bedoeld om mensen aan te sporen, mag uiteraard vrij gebruikt worden
met dank aan MiWa-r, waarvan ik de koe heb "geleend" :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/lwjwo/zooi/DPC-logo-001.jpg

alleen dan doorgelinkt naar een verdomd goede FAQ die potentiële membertjes omtovert naar Diehard-Cowz >:)

commentaar mag je evt. wel geven, maar heeft weinig zin want dit heb ik ff gauw in elkaar gegooid en is dus niet het maximale van wat ik kan :P

• E-jey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 18:12:

[afbeelding]

alleen dan doorgelinkt naar een verdomd goede FAQ die potentiële membertjes omtovert naar Diehard-Cowz >:)

commentaar mag je evt. wel geven, maar heeft weinig zin want dit heb ik ff gauw in elkaar gegooid en is dus niet het maximale van wat ik kan :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik zie dat het vakje op de FP van t.net elke dag geupdate word :) Gaat de goeie kant op. :)

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

DPC is wel bekend
Ik heb het afgelopen jaar 50 computer's weten te assimileren op 2 forum's, en 1 site. Niet slecht dus

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

X-G schreef op 29 December 2002 @ 18:55:
DPC is wel bekend
Ik heb het afgelopen jaar 50 computer's weten te assimileren op 2 forum's, en 1 site. Niet slecht dus
Das netjes :D
* JustMe was iets minder succesvol, maar vind het nog steeds leuk :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 18:12:

[afbeelding]

Nou ik heb je banner op mijn site geplaatst heel erg bedankt .

En mocht je nog eens een keer kreatief aan de gang gaan dan hoor ik dat graag :)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

ik weet alleen niet of ik hem eeuwig daar op m'n chello-servertje laat staan...
en ik kon hem op www.maakvrienden.nl ook nie vinden dus ik weet nie of je hem zelf al ergens anders hebt gehost :)

Zou je dit nog even willen melden dan kunnen we naar een oplossing zoeken.

dit geldt ook voor anderen die hem misschien op een site gegooid hebben

Verwijderd

ik vind de banner wel relext

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 13:15:
ik weet alleen niet of ik hem eeuwig daar op m'n chello-servertje laat staan...
en ik kon hem op www.maakvrienden.nl ook nie vinden dus ik weet nie of je hem zelf al ergens anders hebt gehost :)

Zou je dit nog even willen melden dan kunnen we naar een oplossing zoeken.

dit geldt ook voor anderen die hem misschien op een site gegooid hebben
Ik heb hem op de frontpage geplaatst onderaan en ik host hem natuurlijk zelf dus je mag hem gerust verwijderen geen probleem .

Ik hoor het graag of je hem op mijn site hebt gevonden want ik heb wel eens gehad dat er dingen naar mijn HDD stonden gelinkt en dan kon ik ze wel op internet zien maar de gedruiker zagen dan een rood kruisje en je wilt niet weten hoelang het dan weer duurt voor iemand dat verteld hehehehe .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

mmxmmx schreef op 30 december 2002 @ 15:38:
[...]

Ik heb hem op de frontpage geplaatst onderaan en ik host hem natuurlijk zelf dus je mag hem gerust verwijderen geen probleem .

Ik hoor het graag of je hem op mijn site hebt gevonden want ik heb wel eens gehad dat er dingen naar mijn HDD stonden gelinkt en dan kon ik ze wel op internet zien maar de gedruiker zagen dan een rood kruisje en je wilt niet weten hoelang het dan weer duurt voor iemand dat verteld hehehehe .
/me ziet hem heel duidelijk :)

Verwijderd

mmxmmx schreef op 30 december 2002 @ 15:38:
[...]

checked and noted :*)
Pagina: 1