Toon posts:

[ADSL Peiling] Verkeerd modem geleverd !

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk kunnen we hier in het buitengebied ook gebruik maken van breedband internet ! _/-\o_
Sinds kort is de centrale voor ADSL geschikt gemaakt.

We gebruiken een ISDN lijn dus we bestellen een Ethernet-modem voor ISDN.

12 December was het zo ver het installatie pakket werd geleverd. Meteen geïnstalleerd dus (stelt niets voor) alle kregen we het niet werken.

Nog even gewacht tot de lijn geschikt was, alles nog een keer nagekeken maar niets. Dus de KPN maar eens gebeld. En wat blijkt;

SORY MENEER, WE HEBBEN HET VERKEERD MODEM GELEVERD. U HEEFT ER EEN GEKREGEN VOOR EEN ANALOGE LIJN TEWIJL U ISDN MOET HEBBEN.

Na veel niet nagekomen beloftes en vele minuten aan de telefoon te hebben gezeten mogen we nu het modem terug sturen en krijgen we binnen 10 werkdagen de juiste terug.

Met dit alles bij elkaar zullen we pas een maand later aan het ADSL-en zijn. En toch moeten we al betalen. :( :( :(

Volgens mij zijn er veel meer mensen die een verkeerd modem hebben gekregen.

Zouden deze mensen zich hier kunnen melden ? ? :?

Dan kunnen we misschien samen iets ondernemen.
(onder het motto; eendracht maakt macht. )

Verwijderd

opsomtopic?!
een vriend van me heeft een verkeerd modem gekregen

Verwijderd

wat wil je 'ondernemen' dan?

gewoon een brief sturen naar kpn, ik ben er van overtuigd dat je dan de eerste maand niet hoeft te betalen. de problemen zijn bekend

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

tja wil je iets gaan doen, zal je ook alle mensen moeten hebben die het goede modem hebben ontvangen en dan zal ongetwijfeld blijken dat een verwaarloosbaar klein gedeelte het verkeerde modem heeft ontvangen. Lijkt me niet dat je daar wat aan kan doen behalve die maand die je niet kan internetten ook niet betalen

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
meheeft gewoon geen modem bij kpn besteld om dit soort dingen te voorkomen :)

• M_Frame
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 18:55
Mijn vriendin heeft er 2 gekregen Wij hebben hier niks te klagen >:)

Verwijderd

Probleem is hier al eerder voorbij gekomen en bekend. Er is een levering geweest met verkeerde modems, deze zijn allemaal op dezelfde datum verstuurd ( logistiek foutje ). Het probleem is ook bij KPN bekend en ze doen daar echt niet moeilijk over.

Gewoon even bellen naar Klanten Reacties en dan netjes een brief schrijven blablabla, hoef jij die maand echt niet te betalen.

zie:
Het grote 'ik-wil-mijn-foute-adsl-modem-ruilen' topic
verkeerd 510(i) modem : post hier je gegevens

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 20:39 . Reden: edit ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Dit is al lang bekend. Is inderdaad een bepaalde levering geweest met de verkeerde modems.

Weinig aan te doen, behalve terugsturen.
Het is voor de KPN btw ook niet zo leuk, aangezien al die Analoge modems die terugkomen totall-loss zijn. Flinke kostenpost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.