Ik speel graag eens een spelletje online "Counter-Strike" aangezien dit allemaal erg precies komt ben ik goed internet nodig. Ik heb @home en het bevalt voor downloaden erg goed maar voor online games is het weer errrrg slecht.
Maar dat is nog niet het ergste, mijn pa zit elke avond zo ongeveer ook achter zijn pc en dan is het echt hulpeloos "ping 500".
En nu vraag ik me af is er niet een programma zodat ik zeg maar de connectie kan verdelen? Wanneer me pa dan achter de pc zit dat ie max 2 kb van de upload kan krijge? ( normaal is he 16 maar rond 8u is het bij mij nog maar 7/8kb ).
Dan heb ik iig niet zo'n last van me vader als ie der achter zit en gaat zijn internet gewoon wat trager, heeft ie toch niet door.
Ik heb ter info 2 ip adressen van @home met een hubje.
Ik heb gezocht, maar nix gevonden... kom je allemaal bij andere dingen uit.
k hoop dat dit het goede topic is.
Maar dat is nog niet het ergste, mijn pa zit elke avond zo ongeveer ook achter zijn pc en dan is het echt hulpeloos "ping 500".
En nu vraag ik me af is er niet een programma zodat ik zeg maar de connectie kan verdelen? Wanneer me pa dan achter de pc zit dat ie max 2 kb van de upload kan krijge? ( normaal is he 16 maar rond 8u is het bij mij nog maar 7/8kb ).
Dan heb ik iig niet zo'n last van me vader als ie der achter zit en gaat zijn internet gewoon wat trager, heeft ie toch niet door.
Ik heb ter info 2 ip adressen van @home met een hubje.
Ik heb gezocht, maar nix gevonden... kom je allemaal bij andere dingen uit.
k hoop dat dit het goede topic is.