• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 15:24
Ik heb een klein probleempje met mijn nieuwe GSM, die ik voor kerstmis heb gekregen. Die speciale Die Another Day-editie heeft verschillende zaken over James Bond erin zitten. De meeste zaken heb ik kunnen disablen, zoals de welkomtekst, de achtergrond en de screensaver. Nu is er alleen nog een afbeelding die ik krijg wanneer ik mijn GSM afsluit dat ik wil wegkrijgen.

Ik heb al alles geprobeerd om dat weg te krijgen. Ik heb gezocht in alle instellingen van de GSM zelf, ik heb de handleiding al paar keer doorgelezen. Ik ben ten einde raad

Heeft iemand ook deze GSM of ken je iemand die deze GSM heeft. Hoe heb jij of heeft die persoon dat probleem opgelost gekregen? :?

ps: RTFM is niet van toepassing want ik heb de handleiding al tientallen keren doorgelezen
ps2: Gebruik de search is ook niet van toepassing want ik heb gezocht op T300 en ik kom op topics van de T68 en T68i uit

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:09
Hmm, toch is er al een algemene T300 topic: Sony erricson T300 ervaringen

Ik heb ook zo'n T300 met Die an other Day (Proximus). De afbeeldingen enzo van James bond liggen er ook al uit. Dat laatste scherm krijg ik ook niet weg. Ik stoor er mij niet aan, gewoon je gsm niet meer afleggen hé :)

Maar toch, als iemand een oplossing kent...

Die handleiding al verschillende keren gelezen? Ik heb hem al 2 weken en ben nog maar in de helft van de 100 pagina's geraakt, zo saaaaiiii

[ Voor 24% gewijzigd door Sibbe op 26-12-2002 22:19 ]

• Reiko
Niemand die hier oplossing voor heeft ? :(

[OT] Dan is er echt wel iets mis met die search hoor, ik doe zoeken op T300 en ik krijg niets? :?

Verwijderd

Btw iemand die weet hoe je voorkomt dat bij een tijdje niet gebruiken, die klok erop komt met als achtergrond dat zwarte scherm? Ik wil graag gewoon verder de gewone achtergrond hebben, zo zie ik tenminste direct als ik een missed call of sms heb! Noot: ik wil dus wel niet dat mijn achtergrondverlichting cst aanligt!

Btw: Reiko >>> Power 2 tha [PaNiC] >>> [PNC] power ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 22:46 ]

Verwijderd

mischien kun je de software laten flashen met standaard software, bij een ericsson service point, maarjah kost wel $

• Reiko
Dat heb ik er wel niet voor over. Ik zoek een gratise oplossing :)

[OT] Btw SainteR, kan ik je nog ergens vinden op QuakeNet?

[ Voor 58% gewijzigd door Reiko op 26-12-2002 23:08 ]

Verwijderd

Heb zelf een T68i en weet niet of dat met de T300 ook zo zit, maar kun je niet gewoon het thema veranderen... Fun & Games -> thema's...

• Reiko
Het thema heb ik al veranderd naar Classic, stond op Ice

Ik denk niet dat ik het kan veranderen in de instellingen van de GSM zelf

[ Voor 41% gewijzigd door Reiko op 26-12-2002 23:10 ]

Verwijderd

bellen met sony ericsson

• Reiko
henry_f

Ik dacht eigenlijk dit
1) op GoT vragen of niemand antwoord weet
2) Naar winkel gaan en zien of ze een oplossing weten
3) Sony Ericsson bellen

Ik wacht wel nog even tot ik zeker weet of niemand een makkelijke oplossing weet :)

Verwijderd

Euhm add me on icq dude ;) 57807130, maar nu ga ik wel slapen. Blok is vermoeid :z ...

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 22:46:
Btw iemand die weet hoe je voorkomt dat bij een tijdje niet gebruiken, die klok erop komt met als achtergrond dat zwarte scherm? Ik wil graag gewoon verder de gewone achtergrond hebben, zo zie ik tenminste direct als ik een missed call of sms heb! Noot: ik wil dus wel niet dat mijn achtergrondverlichting cst aanligt!
Wel, dat wil ik nu ook hé. Er zijn toch een aantal zaken waar ik me vragen bij stel. Een screensaver erin te steken om dan na 5 seconden toch weer weg te zijn door die stomme klok (batterij sparen). En dan toch de mogelijkheid laten om de verlichting constant aan te laten (batterij opdoen).

Ook is het vervelend dat je enkel op de 'C' kan drukken om de verlichting aan te krijgen. (zonder verlichting kan je bijna niets lezen, als het donker is ook de grote klok niet) En als je dan op C drukt, zie je het uur niet meer |:( |:( |:( |:(

Ik wil zelf aan die software kunnen sleutelen om zo'n kleine zaken aan te passen!
Via infrarood flashen gaat niet zeker? B)

Verwijderd

Geen T300 hier, maar een T200.
Dus kan zijn dat er andere software in zit.

Ik heb een standaard SE welkomsttekst en afbeelding bij het uitdoen. Dit kan ik veranderen bij instelling -> scherm ->welkomstteks ->mijn animatie.

Als ik bij 'welkomstteks' 'uit' kies komt det SE afbeelding nog wel bij de telefoon uitdoen, maar kies ik voor mijn animatie, dan neemt die die animatie ook als afsluiter. Het is niet ideaal want je moet wel een leuke animatie hebben. Maar beter dan eentje waar je je aan ergert.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
die klok kan je niet wegkrijgen helaas.. jammer!

• Reiko
De welkomstekst staat uit
Ik denk echt dat het iets gaat moeten zijn van software te flashen mja, ik weet niet goed hoe je dat moet doen

Verwijderd

Misschien een stomme opmerking...

Maar kan je uhm niet gaan ruilen voor een normale versie?

• Reiko
Ik zag in de winkel enkel de Die Another Day versie

Verwijderd

Reiko schreef op 27 December 2002 @ 12:08:
De welkomstekst staat uit
Ik denk echt dat het iets gaat moeten zijn van software te flashen mja, ik weet niet goed hoe je dat moet doen
Probeer eens ipv. de welkomstteks uit te zetten, het op 'mijn animatie' te zetten.

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

sonyericsson support:

Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.

Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat

Dit kan door het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen.

Met vriendelijke groeten
SonyEricsson Customer Care Center

Verwijderd

en hoe moet dat?

BTW mag ik vragen wat jullie er voor hebben betaalt?
en heb je er zo'n cameratje bij?

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 18:42:
[...]

en hoe moet dat?

BTW mag ik vragen wat jullie er voor hebben betaalt?
en heb je er zo'n cameratje bij?
Hoe moet ik dat weten, ik heb die foon tog ook niet :) kheb alleen ff het gevraagd bij SE omdat ik die foon wel heel snel ga halen :) :)

Verwijderd

schien dat factory settings het doet? of heb je dat al geprobeert?

Verwijderd

AAC schreef op 06 January 2003 @ 19:12:
[...]

Hoe moet ik dat weten, ik heb die foon tog ook niet :) kheb alleen ff het gevraagd bij SE omdat ik die foon wel heel snel ga halen :) :)
LOL me to :P

maar ik, dacht dat je hem had :D

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 19:57:
[...]

LOL me to :P

maar ik, dacht dat je hem had :D
hehehe :) nee, maar kzit er dus wel over na te denken om um zeer binnekort te halen. ben nog ff de voor en tegens aan uitzoeken enzo... ( en de prijs... :P )

het zal btw vast wel in de gebruiksaanwijzing staan hoe je um trug moet zetten...

Verwijderd

AAC schreef op 06 januari 2003 @ 20:08:
[...]

hehehe :) nee, maar kzit er dus wel over na te denken om um zeer binnekort te halen. ben nog ff de voor en tegens aan uitzoeken enzo... ( en de prijs... :P )

het zal btw vast wel in de gebruiksaanwijzing staan hoe je um trug moet zetten...
gsmhuis.nl
heeft hem niet al te duur staan :) ik denk dat ik hem daar ga halen, maar ik hoorde net van een BEN medewerker dat dat cameratje bij de Pre PAyd pakket zit :D

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 20:34:
[...]

gsmhuis.nl
heeft hem niet al te duur staan :) ik denk dat ik hem daar ga halen, maar ik hoorde net van een BEN medewerker dat dat cameratje bij de Pre PAyd pakket zit :D
kan je daar ook verlengen?? kben nog steeds op zoek naar een goedkope abbonementverlenging (D* cat.1 20€) goedkoopste wat ik heb gevonden is 2 jr verlengen:€130. maar als iemand iets goedkopers weet!!!???

Verwijderd

AAC schreef op 06 januari 2003 @ 21:04:
[...]

kan je daar ook verlengen?? kben nog steeds op zoek naar een goedkope abbonementverlenging (D* cat.1 20€) goedkoopste wat ik heb gevonden is 2 jr verlengen:€130. maar als iemand iets goedkopers weet!!!???
e-mail ze ff kan vast wel :P

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:11

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

En was de animatie er nu uit met een reset???

Verwijderd

Die reset naar fabriek instelling gaat niet!

Verwijderd

Is er anders iemand die weet waar ze de datakabel verkopen en waar ik de originele firmware/software kan vinden?

Verwijderd

Ik heb net mijn datakabel bij ebay besteld. Geloof dat ze in de winkel iets van 20 euro kosten, maar daarvoor moet je eens bij Belcompany langsgaan...

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

Op ebay word ie wel goedkoop aangeboden.

Verwijderd

thnx voor de hints!
Pagina: 1