[PHP/MYSQL] Webcatalogus

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Ik wil voor een kennis een soort overzicht bouwen met al haar schilderijen, dus ik dacht ik download ergens een soort catalogus script, of webshop, maar echt online kopen hoeft niet, een email van ik heb interesse is wel leuk.

Nou heb ik hiervan wat scriptjes geinstalleerd, maar ze doen niet echt wat ik wil of werken niet :/

http://www.hotscripts.com...Commerce/Online_Catalogs/

Heeft iemand een link naar een scriptje dat beter is, dus bijvoorbeeld gewoon een paar catagorieen aankan met dan steeds de producten, dan is mijn php kennis verder wel weer genoeg omdat aan te passen.

TnX :*)

你还记得吗 记忆的炎夏

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Oei ik lees net de Faq :S
Is er wel een ander forum hiervoor?

Het enige wat wij niet toestaan zijn RTFM-vraagjes, 'Ik-zoek-dit-script'-vraagjes of het wijzen hierop op kinderlijke wijze.

你还记得吗 记忆的炎夏

Verwijderd

Oef je bent een vrouw, dat maakt het moeilijk, maar eigenlijk mag het niet nee, je kan wel één script posten en de foutmeldingen die je krijgt....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 18:14:
Oef je bent een vrouw, dat maakt het moeilijk,
:D

De bedoeling is eigenlijk dat je zelf zoekt, misschien kun je het in Software Algemeen vragen, maar ik weet niet of je daar antwoord zult krijgen...

Verwijderd

Omdat je een vrouw ben zal ik je eventueel op weg helpen, download gewoon een gastenboek, dan kan je tante zelf schilderen toevoegen, maak er bijv standaard een link naar het mailscript in, je kan het zo uitgebreid maken zoals je wilt....

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 18:19:
Omdat je een vrouw ben zal ik je eventueel op weg helpen, download gewoon een gastenboek, dan kan je tante zelf schilderen toevoegen, maak er bijv standaard een link naar het mailscript in, je kan het zo uitgebreid maken zoals je wilt....
bedankt allemaal O+
Maar ik wil wel graag catagorieen hebben dus een gewoon gastenboek zal niet helemaal werken.

En mag dit topic anders in Software Algemeen ?

你还记得吗 记忆的炎夏

Verwijderd

omfg :D ik ga strax ooknog keertje vrouw in me profiel aanvinke :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:09:
omfg :D ik ga strax ooknog keertje vrouw in me profiel aanvinke :D
Mag je ook je naam wel veranderen naar Ms_Blue :P

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

heel gezellig allemaal