moha met microsoft foutmelding ?

Pagina: 1
Acties:

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
ik probeer op een and 500 tnt2 32 mb 512 mb geheugen medal of honor te spelen en bij het opstarten krijg ik een mooi grijs scherm waarna windows xp mij vriendelijk verteld dat het een probleem heeft ??

ik heb de nieuwste detonators al geinst. maar krijg dit keer op keer. een beetje vreemd want met win2000 liep hij wel goed

iemand die hier iets voor weet of mischien hoe ik die irritante foutmelding uit krijg ??

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 16:42

star-saber

Ryzen

denk dat je video kaart het probleem is.

• wizzard
hmm ja maar hoe los je dat op ik heb de nieuwe drivers mischien iets anders wat ik over het hoofd heb gezien ??

mischien omdat bij het instal van de drivers windows begind te zeuren over signatures enz

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:37
Lees dit: Strenger modbeleid in SPV!, kijk naar je startpost, en bedenk wat er in je volgende post staat.

There is no magic.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Die MS foutmelding komt uit Windows, met "excuses, vastgelopen, rapport opsturen". Met dat foutenrapport kunnen ze kijken wat er fout is gegaan, en eventueel het maken, of het foutenrapport doorsturen naar de ontwikkelaar van je spel.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 16:42

star-saber

Ryzen

wat ik ermee bedoel is dat je kaart niet toereikend is

• wizzard
ik heb hem met win 2000 ook kunnen spelen met deze kaart ? dat is het probleem niet

is er niet iets van een aan en uit functie van die foutmeldingen van xp ?

Verwijderd

ken je mischien een screenshot plaatsen met de Error?

edit:
dat zou wat makkelijker zijn namelijk :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 17:02 ]

Pagina: 1