[dcp rc5-72] hoe opzetten van sub-team?

Pagina: 1
Acties:

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 13:14
Wij (bredasekoeiebende) willen graag mee gaan doen met de rc5-72
Hiervoor willen wij ook graag weer een eiegen sub-team voor opzetten.

De vraag is hoe moeten we dit doen?

Er wordt gebruikt gemaakt van een windows 2000 server als proxy server, maar ook een linux server als deze maar makkelijk te conifgureren is
er zijn een aantal leden die een dynamisch ip adres hebben en een zijn een aantal leden die een statisch ip adres hebben

De server kan beschikken over een dynamisch ip of een statisch

Welke is het makkelijkst?

Er is was hierover al een topic van Bitwizz maar hier konden we niet echt wijs uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Casejunkie op 26-12-2002 17:13 . Reden: aanvulling ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
je hebt in iedergeval een perproxy nodig.
zie ook vanaf : [rml]x-force in "[ RC5-72] Personal Proxies"[/rml]

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

je zet een perproxy op, en laat iedereen daarop flushen onder het zelfde e-mail adres, even aanmelden voor DPC bij D.net . Dan heb je in princiepe al een sub-team.

Als je stats wilt dan heb je ook nog PPstats, gnuplot en perl nodig maar dat is een ander verhaal :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:59

FastBunny

Give it the Works !

Okay dat emailadres dat bij iedereen hetzelfde is daarmee moet je je aanmelden als team bij distributed.net bv [DPC]BredaseKoeieBende, vervolgens moet je dan met je username en passwoord lid worden van het Dutch Power Cows team. Als ik het goed begrijp ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
FastBunny schreef op 26 december 2002 @ 18:05:
Okay dat emailadres dat bij iedereen hetzelfde is daarmee moet je je aanmelden als team bij distributed.net bv [DPC]BredaseKoeieBende, vervolgens moet je dan met je username en passwoord lid worden van het Dutch Power Cows team. Als ik het goed begrijp ;)
Ja :)

Als je dan ook nog subteamstats wil moet je het hierboven beschreven verhaal met ppstats en perl uitvoeren.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• x-force
je moet je niet als team aanmelden !!
je moet alle subteam leden onder 1 email adres laten flushen.
vervolgens moet je die ene user lid maken van DPC

ja met dat gnuplot en ppstats ben ik bezig zie gd + gnuplot + ppstats installatie maar krijg het niet werkend :'(

[ Voor 32% gewijzigd door x-force op 26-12-2002 18:11 ]

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

x-force schreef op 26 december 2002 @ 18:10:
je moet je niet als team aanmelden !!
je moet alle subteam leden onder 1 email adres laten flushen.
vervolgens moet je die ene user lid maken van DPC

ja met dat gnuplot en ppstats ben ik bezig zie gd + gnuplot + ppstats installatie maar krijg het niet werkend :'(
Iedereen gaat flushen onder bredasekoeiebende@wanadoo.nl die wil ik bij als team aanmelden en dit team dan lidmaken van de Dutch Power Cows. Als iedereen dan hetzelfde email adres gebruikt is het toch goed :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• x-force
ja maar je hoeft het niet aantemelden als team
het enigste wat je hoeft te doen is "edit your information" en kiezen voor list me onder my real name, en dan bij real name <je team naam> invullen

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

x-force schreef op 26 December 2002 @ 18:14:
ja maar je hoeft het niet aantemelden als team
het enigste wat je hoeft te doen is "edit your information" en kiezen voor list me onder my real name, en dan bij real name <je team naam> invullen
Als ik nu op edit your information klik vraagt hij om een gebruikersnaam en wachtwoord en die krijg ik alleen als ik mijn aanmeld als team :?

• x-force
nee onder aan je stats pagina staat "please email my password"
en als gebruikersnaam je email adress invullen

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

x-force schreef op 26 december 2002 @ 18:22:
nee onder aan je stats pagina staat "please email my password"
en als gebruikersnaam je email adress invullen
Heb je niet een link daarvan ik kan het vinden.

Ik heb een team aangemaakt alleen er werkt helemaal niets van. Je moet dan lid worden van je eigenteam maar dat werkt niet, heb nog geen mail gekregen met daarin een password. Beetje vaag allemaal.

• x-force
heb je dit wel gelezen? en dan met name de derde pagina??

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

x-force schreef op 26 December 2002 @ 18:42:
heb je dit wel gelezen? en dan met name de derde pagina??
Daar staat alles voor rc5-64 die allang is afgelopen, die linkt kloppen niet meer, en je verdwaald snel op die site daaro :P

• x-force
heb je al je eerste blocks geflushed?
wanneer heb je je aangemeld??
wat heb je gedaan??

maar wat daar staat klopt nog wel...... (misschien niet de links dan maar effe zoeken)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

x-force schreef op 26 december 2002 @ 18:47:
heb je al je eerste blocks geflushed?
wanneer heb je je aangemeld??
wat heb je gedaan??

maar wat daar staat klopt nog wel...... (misschien niet de links dan maar effe zoeken)
Dagje wachten...
Als dit allemaal is ingesteld kun je de koe laten grazen. Vervolgens moet je tot de volgende stats update wachten (over het algemeen is er eens in de 24 uur een statsrun) voordat je de Dutch Power Cows kan joinen. Hiervoor moet je uiteraard al wel blokjes naar de server toe hebben gestuurd. Dat gebeurt normaal gesproken automatisch, maar je kunt eventueel handmatig flushen (door dnetc met de optie -flush te starten of, in de Win32 client, door met je rechtermuisknop op het client-window of icoon te klikken en "Flush Work" te kiezen). Blokjes moeten voor ca 1 uur 's nachts geflushed zijn om in de volgende stats update mee genomen te kunnen worden.
Ik heb net al geflusht ongeveer 1 uur geleden ondertussen. Ik laat hem wel even doorgrazen. Het aangemaakte team zal waarschijnlijk ook snel weer verdwijnen dus. >:)

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

FastBunny schreef op 26 December 2002 @ 18:37:
[...]
Ik heb een team aangemaakt alleen er werkt helemaal niets van. Je moet dan lid worden van je eigenteam maar dat werkt niet, heb nog geen mail gekregen met daarin een password. Beetje vaag allemaal.
Eehmm. Je moet dus geen eigen team aanmaken. Distributed.net stats werken niet met subteams. Enkel teams en users. Als jullie allemaal 1 emailadres gebruiken ga je de dag nadat het eerste blokje geflushed is terug naar de statspagina. Vervolgens zoek je met behulp van je emailadres jullie info pagina op, waarna je met het knopje onderin je wachtwoord op dat emailadres toegestuurd kunt krijgen. Met dit wachtwoord kun je vervolgens al jullie instellingen aanpassen.

Misschien heb je dit inmiddels al gedaan, maar zoals je hierboven beschreef klonk dat niet zo :).

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 17:21
Op DEZE pagina kan je de stats van je subteam vinden, onderaan die pagina is een linkje: Please e-mail me my password.
als je je mailtje ontvangen hebt dan dan je je informatie editen: http://stats.distributed.net/participant/pedit.php
en vul dan als Team in: 10313 dat zijn de Dutch Power Cows

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

polo1987 schreef op 27 december 2002 @ 14:56:
Op DEZE pagina kan je de stats van je subteam vinden, onderaan die pagina is een linkje: Please e-mail me my password.
als je je mailtje ontvangen hebt dan dan je je informatie editen: http://stats.distributed.net/participant/pedit.php
en vul dan als Team in: 10313 dat zijn de Dutch Power Cows
Thnx :Y) Mailtje is onderweg en zou er binnen 10 minuten moeten zijn.

Pagina: 1