Aangezien mijn PC kuren vertoond werk ik tijdelijk even op een laptopje. Ik heb nu het programma ' PHPDev' gekopieerd naar deze laptop om te kunnen werken aan PHP scripts (PHPdev is php/apache/mysql ineen). Dit werkt goed, alleen als ik een script open met daarin sessions krijg ik de volgende melding:
Ik denk toch dat hier het probleem zit...ik kan wel bestanden neerzetten in die temp dir, maar het script blijkbaar niet. Weet iemand wat ik er tegen kan doen?
Dit betekent dus dat hij geen bestand aan kan maken in de temp directory, die gevonden kan worden onder c:\phpdev\php\temp\ (zoals ook in php.ini staat). Dit zou gewoon moetne werken normaal gesproken (in win2k op me eigen pc werkte het). Maar als ik de eigenschappen van die temp directory bekijk staat ie aangegeven als ' alleen lezen ' en hij is lichtgrijs zodat ik 'm niet af zou kunnen vinken. Maar door 2 keer te klikken vinkt ie 'm toch af. Als ik dan ok klik lijkt het goed te gaan. Nog een keer de eigenschappen bekijken en weer staat ' alleen lezen' aangevinkt.Warning: open(/tmp\sess_5ed79f302c9d445313398282671cddc5, O_RDWR) failed
Ik denk toch dat hier het probleem zit...ik kan wel bestanden neerzetten in die temp dir, maar het script blijkbaar niet. Weet iemand wat ik er tegen kan doen?