Toon posts:

Tikken van Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn video kaart op TV-out zet dan springt hij (natuurlijk) naar de TV, niks aan het handje. De monitor wordt zwart en dan komt het probleem... de monitor begint te tikken als een gek... waarschijnlijk zoekt hij naar resoluties.. wat doe ik er aan? Ik neem aan dat er of geen signaal of een signaal naar de monitor gaat en geen half signaaltje, die dat tikken als gevolg heeft.
kan het aan de videokaart liggen?

Verwijderd

Monitor uitzetten :?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

als ie tikt veranderd hij de resolutie
en wordt het scherm aangepast

(toch?)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 15:51 schreef Centurion het volgende:
Monitor uitzetten :?[/quote]Daar heb ik geen zin in... niet dat ik zo vaak via de TV kijk ik vind het gewoon irritant.

Verwijderd

stekker eruit, werkt ook

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Stoppen doorlaten gaan,werkt ook.

Maaruh ff serieus, ik ken dat probleem.

Omdat hij geen (goed) signaal krijgt probeert hij het anders bijv. met andere resoluties of wat.
Gewoon uitdoen ja, dat is een van de enige mogelijk heden (misschien zijn er meer, alleen weet ik niet)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je hebt niet aangegeven over wat voor kaart het gaat. Ik heb zelf een geforce 2 met tv-out. Ik ken het probleem van dat tikken niet. Wat ik wel irritant vindt is dat m'n tv beneden staat en m'n pc boven. Als ik overschakel heb ik dus ineens geen beeld meer bij mijn toetsenbord. De eenvoudige oplossing hiervoor is het proggie tvtool downloaden van come.to/tvout. Met dit tooltje kan ik tegelijk beeld op m'n monitor en op m'n tv hebben. Voor jou kan dit betekenen dat je monitor dus wel normale signalen krijgt en die tikken niet geeft. Ik weet dus alleen niet of het tooltje jouw kaart ondersteunt....

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, dat progje is de oplossing...werkt als een trein!!
Pagina: 1