Toon posts:

Samsung HD valt uit..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 HDs in mijn systeem een Maxtor 5T020H2 van 20 gig als MBR en daarnaast een Samsung SV4003H van 40 gig.

Nu is het probleem dat die Samsung soms zomaar opeens uitvalt en de schijf niet meer te benaderen is. Pas als ik in het Apparaatbeheer de schijf heb uitgeschakeld en weer heb ingeschakeld ziet windows hem weer.

Iemand een idee wat eht probleem is ??

Heb een standaart 220 V voeding.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 08:39
De voeding he.... je moet een 230 V voeding kopen.

Nee, maar ff serieus, dat is toch een kenmerk van samsung.... bij ons op school zit ook overal een samsung in, en sommige pc's moet je eerst 20x rebooten voordat de hd herkent wordt. Gewoon ff opsturen voor RMA....

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Ik heb die ervaring niet echt met samsung schijven. Hoeveel Watt is die voeding en welke overige componenten zitten er in die computer?

Overigens staat er op elke schijf een MBR (Master Boot Record), de uitspraak 'een schijf van 20 gig als MBR' slaat dus nergens op :)

Verwijderd

probeer eens een ander voedingsconnector te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn vorige Samsung ( die precies hetzelfde deed en na een tijdje dood ging) al voor RMA opgestuurt en heb deze waar ik nu weer problemen mee heb ervoor terug gekregen.

Andere voedingsconnector heb ik al geprobeerd maar had nog steeds hetzelfde probleem
Strerkere voeding nog niet geprobeert..