[2k] Kan opeens niet meer via netwerk printen

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:29
Ik zit met het volgende probleem, hoop dat jullie me kunnen helpen;

Ik heb dus een netwerkje, en via mijn computer heb ik dan de printer gedeeld.
Dat werkte allemaal prima, tot vorige week, ik kan nu via de computer beneden niet meer op mijn computer komen. Hij ziet mijn client wel via "my network places", maar zodra ik er dubbel op klik, krijg ik de melding '\\boven is not accessible the password of this user has expired'.

Aan de netwerkverbinding kan het niet liggen, de computer heeft wel gewoon internet. (gaat via router :))

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Lijkt me iets met user settings, kijk eens in de usermanager op computer \\boven of daar misschien restricties zijn opgelegd mbt. passwords en check de pc beneden daar ook even op. Probeer anders eens de Guest/Gast account te activeren zonder password :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
de gebruiker waarmee je ingelogged bent op je werkplek heeft hetzelfde password als op die andere machine?

is het toevallig 42 dagen geleden dat je deze gebruiker hebt aangemaakt? (na 42dagen is je password expired namelijk....)

A wise man's life is based around fuck you

• spokje
Ja ik gebruik op beide computers hetzelfde password,
en het zou heel goed kunnen over die 42 dagen, want heb hem idd ongeveer 1.5 maand geleden opnieuw geinstalleerd. Hoe los ik dit op ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

password resetten en de standaard verlooptijd veranderen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• spokje
Ok, bedankt :)

De user instellingen met het password stonden in mijn computer niet goed.
Pagina: 1