FinalAlert2 (ra2mapMaker) Hoe eigenaar gebouwen

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Jongens, voor zij onder jullie welk wel eens de RA2 map editor gebruikt hebben:

Ik heb een leuk mapje, met een aantal gebouwen welk ik graag voor speler met startpositie 1 zou willen laten zijn. Dit heb ik nog niet gevonden, maar wel een goed alternatief. Ik kan deze gebouwen een "owner" geven. Dus ik kies (BVB) Yuri.

Ga het spel in, start een skermisch met computer tegenstanders waarvan er geen een Yuri is, en neem zelf Yuri en startpositie 1. Nou zijn die gebouwen toch weg!

Als ik de owner weer op civilan zet, staan deze er weer.

Conclusie: Ik doe iets heel stoms en simpels fout, maar kan het niet in het online manual vinden.

Weet iemand wat ik fout doe?

P.s. Voor geintereseerde in deze simple oefen kaart:
http://62.216.9.63/flatbase4.yrm

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mijn broertje mapped af en toe wel eens wat, en hij beweert dat het niet kan...
Het kan alleen in Single Player maps, bij MP maps zulk je dus je basis vanaf de grond moeten opbouwen.

[ Voor 40% gewijzigd door Rafe op 26-12-2002 16:19 ]

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
:\ jammer. Dan maar ff een SP map.... als dat me lukt...... dank....

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-01 22:37

Wmm

Ik heb ook wel es gestoeid met Final Alert 2.
En ik weet ook precies wat je bedoelt. Maar ik denk ook dat dat niet kan wat jij wilt.
In skimish moeten alle partijen helemaal kaal beginnen met het bouwen van een basis.
Als er dan al gebouwen in staan die bv van Yuri zijn dan zou het meer op een Single player map lijken.

En veel succes met een singleplayer map. Ik heb er ook wel eens eentje gemaakt en ik kan je zeggen: het is makkelijker dan je denkt hoor. Als je nog een goeie tutorial wilt hebben moet je het ff zeggen. Ik heb nog wel een hele goeie waar ik het van geleerd heb. Hij is wel engelstalig maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is.

Edit: wat is trouwens de bedoeling van die link van je, ik was wel benieuwd naar je map maar als ik er op klik dan krijg ik alleen een hele lap tekst. Ik weet wel wat het inhoud, maar om dat nou door te gaan spitten. Zet liever je map es online.

[ Voor 17% gewijzigd door Wmm op 26-12-2002 19:13 ]