[Battle Field 1942] CD-Key wisselen..?

Pagina: 1
Acties:

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hoi.

Ik heb een probleempje met BF, ik heb laatst met m'n broer op een Lan BF gespeeld alleen heeft hij BF niet orgineel (ik wel), dus toen heb ik ff zo'n keymaker gedowned voor hem zodat hij ook eens BF kom probeeren. ( hij heeft hem nu ook gekocht :Y) )

Maar toen ik die keymaker startte plaatste hij direct een illegale CD key in m'n registry ergens, over mijn orginele heen dus... :(

Alleen die illegale key wordt dus gewijgerd op veel servers.

Weet iemand misschien waar ik in m'n registry mijn orginele key terug kan zetten..?

Ik heb op Battle Field 1942 NL Forum gelezen dat je hem met de file "battlefield 1942_code.exe" opnieuw zou moetten kunnen invoeren, alleen werkt dat bij mij dus niet... :( ( iets meer uitleg, die file start bij mij gewoon niet op... :? )

Iemand..?

edit:

ik heb de search gebruikt (ook de Omega Search) maar niets kunnen vinden

[ Voor 15% gewijzigd door digital8 op 26-12-2002 15:26 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen dat BF1942 deinstalleren en hem vervolgens opnieuw installeren je probleem zou moeten verhelpen. Bij het deinstalleren zou ook je registry opgeschoond moeten worden, dus wordt de illegale code verwijderd. Bij het herinstalleren kun je dan je eigen originele code invoeren.

Wel eerst ff je user profile en evt savegames backuppen :D

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
'k heb hem al gevonden...:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 1942\ergc]
@=

Achter die "=" staat je CD key....

[ Voor 8% gewijzigd door digital8 op 26-12-2002 19:54 . Reden: :P typo's typo's typo's :P ]