Toon posts:

muis in de computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het flashen van de bios (asus k7m) om de "snellere" (valt tegen) athlon 900 slot a
te ondersteunen, blijft de pc speaker piepen.
Het zijn lage toonhoogtes en vrij lang uit elkaar tevens ietwat onregelmatig.
Wie de oplossing weet maakt kans op een athlon 500.

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 12:48
dat is een foutmelding dat er na t flashen iets verkeerd is gegaan

tel de piepjes en de onderlinge tijd en ga naar de homepage van de fabrikant van je mamaplank en zoek op wat het betekend en wat je moet doen om t op te lossen

Verwijderd

Asus, die heeft naar mijn mening nog altijd de beste manuals en daar staan die beeps in beschreven

Verwijderd

ja dit probleem heb ik ook gehad (dat ge ping-pong).
het heeft geloof ik iets met de fan van je cpu te maken. ik heb het toen opgelost door in mijn bios tijdelijk hardware monitor uit te schakelen. je kan overigens ook de nieuwste versie van de bios installeren, als je die niet al hebt.

athlon 600
asus k7m

succes

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 07:39

asusk7m550

Athlon 550@500

Ik heb dat ook gehad toen ik mijn computer in elkaar had gebouwd en voor het eerst aan zette. Dat ding heel raar piepen, dus ik gelijk weer uitgezet, ander gaat ie kapot toch?. En weer aan gezet, alles er uitgehaald niet hielp. Tot slot genegeerde en windows opgestart enzo, geen problemen nog wel piepen. Op gegeven moment toch even in de bios gekeken. Bij hardwae monitor kwam ik er achter dat de fan er zo nu en dan mee kapte. Dus dat maar uitgezet. Ik heb nu een nieuwe fan, en nu doet ie het niet meer. Gelukkig maar

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Maak je kast open, en trek het kabeltje van je PC-speaker eruit :)
Pagina: 1